
Đào Thị Thu Hiền
Giám Đốc - Quản Lý - Nghành Du lịch, Khách sạn
Thông tin cá nhân
Họ và tên
Đào Thị Thu Hiền
Giới tính
Nữ
Ngày sinh
28/06/1981
Địa chỉ
4 ngõ 133 tân ấp, phường phúc xá, quận ba đình, hà nội
Cập nhật
08/05/2023
Thông tin cơ bản
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Tiếng Anh (Khá)
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Công việc mong muốn
Mong muốn về công việc
Kỹ năng
-
Vietnamese (native), English (fluent) 80%
-
Tin học văn phòng 60%
Học vấn - Chuyên môn
Poles University France in Hanoi
Master of Hospitality Management - Thạc sĩ - 2008 - 2009
Hanoi Open University
Graduate of Tourism Faculty - Đại học - 1999 - 2003
Kinh nghiệm làm việc
Position – Director of Sales & Marketing tại Apricot Hotel Hanoi
Ha Noi - 7/2021 - /
Room Revenue, Banquet Revenue, Marketing and Communication, F&B
activities, and hotel operation assistance.
Assisting and actively participating in yield management strategies include market mix,
pricing, status, direct sales, and marketing.
Set up International 5-star hotel in Hai Phong tại Dream Dragon Resort
Hai Phong - 5/2022 - Hiện tại
- Draw up the Marketing Plan, Revenue Management standards, Pricing Strategy and
Promotion Packages together with General Manager of the hotel.
- Set up and recruit the personnel for Sales & Marketing department with the approval of the
Management Board.
- Provide welcoming, orientation and training to new employees.
- Monitor and supervise Sales & Marketing team’s production and activities to achieve the
targets as set out in the marketing plan.
- Develop and foster good relationship with the public, clients and members of the trade in
an effort to ensure and promote a good image of the new hotel.
- Ensure all Sales & Marketing Advertising & Public Relations efforts provide
optimum profit returns.
- Maintain contacts with professional people, the press, media, government officials,
corporate companies and with any persons who are clients or potential clients.
- Work closely with other HODs in setting up new property, support the other
departments of the hotel and may cover other jobs as per requirement.