Đặng Diễm Đoan Tâm

Đặng Diễm Đoan Tâm

Hồ sơ 5 sao vàng 444 Lượt xem

Giới thiệu bản thân

I started working when I was 18, with part-time jobs relating to customer service. This is my very first step in the hospitality industry. I am a person who enjoys interacting with others and providing for their needs. Having a strong passion for the hospitality industry, I would like to be a person who creates and delivers the highest possible standard of service to the business and its clients. Being a perfect match with the business to demonstrate your vision and mission in the hospitality industry.

Thông tin cá nhân

Họ và tên
Đặng Diễm Đoan Tâm
Giới tính
Nữ
Ngày sinh
26/07/2000, 24 tuổi
Địa chỉ
165 Ba Van Street, Tan Binh District
Cập nhật
04/06/2023

Thông tin cơ bản

Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)

Kỹ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Communication skill
Quản lý thời gian
Multi-task
Giao tiếp thuyết trình
Lên kế hoạch
Hành Chính
Leadership Skill
Quản lý nhân sự

Mong muốn về công việc

I enjoy working in a professional environment where I can use all of my skills and knowledge to demonstrate and improve. Communicated with a lot of clients and delivered them the best service quality in the business. I would like to work hard and with a lot of passion to become an expert in both the hospitality and customer service fields.

Giải thưởng

Trình độ học vấn chuyên môn

Saigontourist Hospitality College

Hotel Management - Professional Receptionist - Trung cấp

Kinh nghiệm làm việc

Customer Service cum Service Supervisor tại Hoa Lam Groups - Lim Tower 3

Hồ Chí Minh

- In charge of reception in first period. - Interacting and handling feedbacks via Zalo groups, Gmail and directly. - Reception team leader. - Service teams supervisor (Cleaning service and Security) - Responsible for quality service and facility in building. - Responsible for fit-out documents, supervising the contractor. - Greeting and directing the leasing groups. - Sanitary inventory management. - Working with the suppliers. - Handling several administrative papers. - Creating decoration ideas.

Customer Service Officer tại Savills Việt Nam - Chi nhánh Hồ Chí Minh

Hồ Chí Minh

- Handling complaints and questions of resident. - Providing information to resident - Handling administrative papers.

Thông tin tham khảo

Hình ảnh