Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
SAIGONTOURIST HOSPITALITY COLLEGE
Hotel Management - Specialize in Receptionist - Khác
2018 → 2019
Kĩ năng
Trao đổi, đàm phán, thuyết phục và giải quyết than phiền | |
Sử dụng phần mềm Opera |
Kinh nghiệm làm việc
Operator cum Receptionist tại Best Western Premier Sonasea Phu Quoc
4/2022 → 6/2023 (1 năm 2 tháng)
Phú Quốc
At Operator position (April - August 2022): - Taking requests from incoming guests and resort business partner to arrange airport shuttle bus service, to confirm reservation information, or transfering their requests to related departments. - Providing information about accommodation outlets and services - Giving advices about sighseeing, entertainment and tours to help guests planning their trip - Transfering in-house guests' order for amenities and facilities adjustment - Help to order and control department's office stationery by using MC sofware - To help in controlling timekeeping by using Cadena At Receptionist position (August 2022 - Present): - Checking reservations' details and preparing arrival kit of the following day - Greating and processing check-in procedure for arrival guests - Taking and solving in-house guests's requests as well as complain - Giving information and advising guests about Phu Quoc tourist attractions, transportation, specialty shops, ect. - Support and coopearate with other departments when in need - Making requisition for welcome drink, guest's birthday, honeymoon, aniversary and VIP amenities to set up beforehand - Registing declaration of temporary residence for arrival guests - Maintaining neat and tidy receptionist desk as well as lobby for a good image - Receiving and answering incoming and outgoing phone calls, supporting line-transfer to relevant departments and answer resort information to customers. - Processing check-out procedure, taking guests' feedback about accommodation as well as services and bidding farewell to guests