Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Đinh Tuyết Nhi

Đinh Tuyết Nhi

Hồ sơ 5 sao vàng 154 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 29/05/1998, 26 tuổi

175 Hà Duy Phiên, xã Bình Mỹ, huyện Củ Chi, TP. Hồ Chí Minh

Cập nhật: 02/08/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC, Kiên Giang
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

SAIGONTOURIST HOSPITALITY COLLEGE

Hotel Management - Specialize in Receptionist - Khác

2018 → 2019

Kĩ năng

Trao đổi, đàm phán, thuyết phục và giải quyết than phiền
Sử dụng phần mềm Opera

Kinh nghiệm làm việc

Operator cum Receptionist tại Best Western Premier Sonasea Phu Quoc

4/2022 → 6/2023 (1 năm 2 tháng)

Phú Quốc

At Operator position (April - August 2022): - Taking requests from incoming guests and resort business partner to arrange airport shuttle bus service, to confirm reservation information, or transfering their requests to related departments. - Providing information about accommodation outlets and services - Giving advices about sighseeing, entertainment and tours to help guests planning their trip - Transfering in-house guests' order for amenities and facilities adjustment - Help to order and control department's office stationery by using MC sofware - To help in controlling timekeeping by using Cadena At Receptionist position (August 2022 - Present): - Checking reservations' details and preparing arrival kit of the following day - Greating and processing check-in procedure for arrival guests - Taking and solving in-house guests's requests as well as complain - Giving information and advising guests about Phu Quoc tourist attractions, transportation, specialty shops, ect. - Support and coopearate with other departments when in need - Making requisition for welcome drink, guest's birthday, honeymoon, aniversary and VIP amenities to set up beforehand - Registing declaration of temporary residence for arrival guests - Maintaining neat and tidy receptionist desk as well as lobby for a good image - Receiving and answering incoming and outgoing phone calls, supporting line-transfer to relevant departments and answer resort information to customers. - Processing check-out procedure, taking guests' feedback about accommodation as well as services and bidding farewell to guests

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg