Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Khá)
100 - 499
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Cao Đẳng Thương Mại và Du Lịch Hà Nội
Tiếng Anh - Cao đẳng
2014 → 2017
Kĩ năng
PMS Opera | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn |
Kinh nghiệm làm việc
Front Office Manager tại Wyndham Garden Hanoi
7/2024 → Hiện tại
Hà Nội
Duty Manager tại Wyndham Garden Hanoi
12/2022 → 7/2024 (1 năm 7 tháng)
Ha Noi
Handling guest complaints and emergency situations. Monitor team to asks guest satisfaction to increase guest's review score. Build relationships and invite guests to become members. Guide team to upsell room or other hotel package to increase ADR target. Controlling, saving inventory costs of Front Office. Training staff on hotel policies and SOPs. Coordinate with other departments to prepare rooms (room assignment). Running night audit. Make sure financial report, room rate run correctly.
Front Desk Supervisor tại Lotte The Residence
3/2021 → 12/2022 (1 năm 9 tháng)
Ha Noi
Supervise staffs and ensure the accuracy of all reports and guests' information. Contribute in improving opera system. Cross train for members. Attend On the job training - train the trainer and get certified.
Guest Service Agent tại Hyatt Regency West Hanoi
4/2018 → 2/2021 (2 năm 10 tháng)
Hà Nội
Receptionist's duties (Opera system) Recognize customers' needs and cooperate with other departments to provide excellent service. Daily reports Work as receptionist before the pandemic and remain responsible during quarantine.