Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Thiện Đạt

Nguyễn Thiện Đạt

Hồ sơ 5 sao bạc 129 Lượt xem hồ sơ

Nam, 17/11/1992, 32 tuổi

80 NGUYỄN LÂM - SƠN TRÀ - ĐÀ NẴNG

Cập nhật: 26/03/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
N/A
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng
Ngoại ngữ
N/A
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

DUY TAN UNIVERSITY

ACCOUNTING – AUDITING - Đại học

2010 → 2014

Kĩ năng

Kinh nghiệm làm việc

SENIOR GUEST RELATION OFFICER tại PREMIER VILLAGE DANANG RESORT SENIOR GUEST RELATION OFFICER

5/2015 → / (9 năm 6 tháng)

Đà Nẵng

Main responsibilities: - Review arrival lists to welcome guests - Attend to special guests (VIPs) and answer their inquiries- Help prepare welcome folders with collateral (room service menus, area descriptions) - Arranging tours and activities - Arranging transportation and excursions upon visitor request - Provide information and recommendations on local features, attractions, shopping, restaurants, dining, entertainment, nightlife, and recreation - Provide information about amenities, areas and venues and promote services. - Anticipate guest needs and build rapport with customers- Offer assistance with specific tasks (confirming travel arrangements, taking messages) - Handling the complaint from guest

SENIOR MEMBER BUSINESS PRACTICES & COMPLIANCE tại HERBALIFE NUTRITION VIETNAM

5/2021 → Hiện tại

Đà Nẵng

Main responsibilities: - Assist Supervisor & Manager with managing Event Agendas / Rundowns / logistical planning, and building ideas. - Participate in building the content, and materials used in the company events - Presenting offline and online about the rule of conduct in the company events. - Be an Ambassador of the vlog of the company. Trainer in the company event to enhance the knowledge about the Rule of Conduct for Members. - Create event-specific communication and manage all aspects of events from start to finish; - Evaluates training programs and materials as well as new employee performance. - Facilitates and delivers internal learning solutions and develops in-house training programs as assigned - Using automated tools to extract data from company tool sources, and performing analysis to assess the quality and meaning of data. Using statistical tools to identify, analyze, and trends the distributor's operation. - Preparing reports for the management stating trends, patterns, and predictions using relevant data. - Be accountable for ensuring Company’s events fully comply with VN laws and the company’s Rules of Conduct. - Support Distributors in business development.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg