Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Thảo Trang

Nguyễn Thảo Trang

Hồ sơ 5 sao vàng 316 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 12/11/1998, 26 tuổi

Quận Hai Bà Trưng, Hà Nội

Cập nhật: 25/03/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Thang Long University

TOURISM AND HOSPITALITY MANAGEMENT - Đại học

2016 → 2020

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
upselling

Kinh nghiệm làm việc

EDUCATIONAL CONSULTANT, EDUACATIONAL CONSULTANT LEADER tại Công ty TNHH Aplus Math

10/2021 → Hiện tại

Hà Nội

Main responsibilities: - Find potential customer through telesale, associating with business partners,... - Grasp the particular needs of customer, thereby provding the appropriateness in the company's product. Specify the features and benefits of the product and compare it with similar products of other brands to see the difference. - Deal with complaints and problems. - Using social network to marketing and sale. - Maintain and develop the source of potential customers. - Participate and support in organizing events, workshop to introduce the company's program to business partners, school,... -Take care of existing perents and students at the center, and develop a new source of customers. -Training new member about company's program. Support members in the sale team to consult new customes to close the sale. -Prepare reports for Center Sale Manager based on requirements and nature of work. Achievements and skills gained: - Improve sales skills. - Professional monthly training. - Improve teamwork skill - Be able to work under pressure. Accomplish company target. - Professional monthly training - Achive Top 10 Best Seller The 2nd Quater, 2022 - Achive Top 3 Best Seller on January, April, June, November of 2022.

RECEPTIONIST tại Le Jardin Hotel & Spa

7/2021 → 4/2022 (9 tháng)

Hà Nội

Main responsibilities: - Do check-in, check-out - Recommend and sell tours, train tickets, flight tickets,... - Deal with booking by e-mail, phone, website, face-to-face. - Respond to guests needs. - Deal with complaints and problems. - Recommend foods, places for guests, introduce the city map for sightseeing. - Take care of tourists during they stay and after they stay - Coordinate with housekeeping, FB, Spa, Sale Department to make a nicest experience for customer - Complying with procedures, rules, and regulations to maintain safe and clean reception area. Documenting and communicating actions, irregularities, and continuing need to maintain continuity among work teams. -Take care guests' request, booking and payment Achievements and skills gained: - Knowledge of Smile system - Dealing with the challenge by professional attitude - Quickly learning new skills & knowledge. - Be able to work under pressure. - Professional monthly training - Knowledge of travel destination. - Ability for taking care of guests, building tour program, team-work,... - Gain lots of relationship: colleagues, customers, travel agency,...

GUEST SERVICE AGENT tại La Sinfonia del Rey Hotel & Spa ( PHG Group)

11/2019 → 5/2021 (1 năm 5 tháng)

Hà Nội

RECEPTIONIST tại Golden Sail Hotel

10/2018 → 10/2019 (1 năm )

Hà Nội

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg