Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Giám sát
Thỏa thuận
Tiếng Anh (Trung bình)
4 sao
Kinh doanh & tiếp thị
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại Học Hải Phòng
Quản Trị Kinh Doanh - Đại học
2010 → 2014
Kĩ năng
Advertising (Fb,Google,Zalo,Tiktok) | |
SEO | |
Photoshop | |
Video | |
Illustrator | |
Quản trị Website | |
Thiết kế Ladipage | |
Copy writing | |
Public Relations | |
Tool Hack |
Kinh nghiệm làm việc
Marketing Executive tại Sense Agency
5/2016 → 7/2017 (1 năm 2 tháng)
Đà Lạt, tỉnh Lâm Đồng
- Develop a plan to grow the Fanpage ("Dalat trong toi") and the Fanpages of partners in the restaurant and hotel sector. - Directly engage in running advertisements as allocated by the Leader. - Build and implement a content posting plan on various online platforms.
Marketing Executive tại Ghiền Đà Lạt
9/2017 → 7/2019 (1 năm 9 tháng)
Đà Lạt, tỉnh Lâm Đồng
- Plan the development of Fanpages (like "Ghien Dalat", "Ghien Dalat City Tour") and partner Fanpages in the restaurant and hotel industry. - Directly participate in building the "Ghien Dalat" Group (1.5 million members), "Ghien Dalat City Tour", and the "Addicted to Dalat" Fanpage. - Measure and monitor the effectiveness of advertising campaigns (FB, Google), from there to propose solutions to optimize costs and boost revenue. - Develop Websites and Landing pages for partner units. - Participate in organizing offline events for the company.
Digital Marketing Manager tại Công ty du lịch lữ hành Adavigo
11/2019 → 1/2021 (1 năm 2 tháng)
Hà Nội, Việt Nam
- Build Combo packages - Measure and monitor the revenue effectiveness of advertising campaigns - Optimize the website interface, user-friendly (with special priority for Mobile). - Develop a Website SEO plan and implement it (to improve the ranking of keywords on Google). - Design Landing Pages (Optimize the destination page, friendly with various Platforms). - Build groups to sell combos and increase brand recognition - Deploy communication marketing activities from sources such as Email Marketing, SMS Marketing - Develop a Chatbot (to create customer funnels, follow up and re-market). - Establish an annual advertising cost plan (Facebook Ads, Zalo Ads, Google Ads, TikTok Ads, etc.) - Develop a Brand Guideline for the company.
Marcom Manager tại Nesta Hotel Group
6/2021 → / (3 năm 7 tháng)
Thành phố Hồ Chí Minh
Branding: - Develop Brand Guidelines and standards for the entire hotel chain. - Construct an annual communication and marketing plan. - Plan and implement events for the Group. - Establish and maintain good relationships with the press and media. - Seek, negotiate, and collaborate with KOLs, KOCs, and Celebrities for reviews on Digital platforms to increase brand recognition. - Monitor and coordinate with branches to deploy and evaluate the effectiveness of campaigns. - Organize and build programs for major events throughout the year (Tet, Christmas, Vietnamese Women's Day, etc.) Digital Marketing: - Build channels to position the brand online: Facebook, Instagram, Zalo, LinkedIn, TikTok, etc. - Develop and implement annual advertising plans such as Facebook Ads, Google Ads, TikTok Ads. - Monitor and research keywords for SEO implementation. - Compile a database from various sources (travel agencies, online, etc.) for Re-marketing campaigns. - Implement communication marketing activities from sources such as Email Marketing, SMS Marketing.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
Phước An - DOSM
Nesta Hotel Group
dosm@nestahotel.com.vn - 0918.733.387