Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Trần Nho Đoàn

Trần Nho Đoàn

Hồ sơ 5 sao vàng 177 Lượt xem hồ sơ

Nam, 18/11/1997, 26 tuổi

Hồ Chí Minh

Cập nhật: 10/05/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội, HCMC, Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

-Take advantages of experience and understanding of hotels through 1.7 year in RedDoorz Vietnam and 3 times as internships at different hotels and resorts to become a professional staff and bring a lot of value to Customers from that, I will contribute to the development of your company. -Work in a dynamic environment which reward hard and creativity

Trình độ học vấn chuyên môn

East West International college

Hotel management - Cao đẳng

2015 → 2020

I completed 3 times as internships at different hotels and resorts from 3 to 5 stars in 3 departments during that study time

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Tin học văn phòng
Sáng tạo
Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn

Kinh nghiệm làm việc

Customer service officer tại Reedoorz

1/2019 → 7/2020 (1 năm 5 tháng)

Hồ Chí Minh

Customer Service Officer ● Manage large amounts of income calls ● Identify and assess customer's needs to achieve satisfaction ● Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open interactive communication ● Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the limits time; follow up to ensure resolution ● Keep records of customer interactions, process customer accounts and life documents ● Follow communication procedures, guidelines and policies ● Assists and prepares in groups pre-arrival process and also prepares group rooming lists to avoid overbook. ● Track all reservations picked up from all On-line channels like hotel website, OTA, GDS, other third party etc... If there are failed reservations to update the Hotel software then process those reservations manually. ● Coordinate with the Channel manager, or software vendors for any availability, rate , promotion, drop booking. ● Update No-shows and cancellations on all OTA's without fail to avoid unwanted commissions. ● Understand and enforce hotel and company credit policies and Ensure proper billing instructions, routing instructions and payment methods are applied to the reservations. ● Verify if each reservation requests are processed as per the hotel standards and without delay (night-shift) ● Process retentions, no-show and cancellations as per the hotel policy and procedures. ● Handles any request for amenities or transportation promptly and accurately. Details are shared with the concerned department or third party accurately. ● All reservation modifications are updated on the property management system immediately and accurately in case of any changes. ● Dealing and relocating guests to the other hotel under the company's brand, provide free transportation, when overbooking happens. ● Managing allotment, close allotment accurately to avoid averbook when it fully booked.

Mong muốn về công việc

I would like to prefer Revenue Executive position

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Phạm Hữu Độ - Manager

RedDoorz Vietnam

Damon.pham@reddoorz.com

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg