Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Vo Quoc Vuong

Vo Quoc Vuong

Hồ sơ 5 sao bạc 46 Lượt xem hồ sơ

Nam, 05/01/1992, 32 tuổi

88 THANH LUONG 21, HOA XUAN, CAM LE, DA NANG

Cập nhật: 13/03/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng, Quảng Nam
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

Name: Vo Quoc vuong Sex: Male Nationality: Viet Nam Date of Birth: 05/01/1992 Address: 88 Thanh Luong 21 Hoa Xuan, Cam Le, Da Nang Telephone No: 0905789684 Email: vqvtravel@gmail.com I am a dynamic person who can work in open environment and I can stand pressure in working. I am able to learn and done- well my job.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đai Hoc Kinh Tế Đà Nẵng

Quản Trị Kinh Doanh Du lịch và Dich Vụ - Đại học

2010 → 2014

Casual labor at Event Service, Hyatt Regency Da Nang

Kĩ năng

Quản lý
Lắng nghe và xử lý tình huống
Tổ chức công việc
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Giải quyết phàn nàn

Kinh nghiệm làm việc

Butler Supervisor tại Furama Villa Da Nang

8/2016 → Hiện tại

Đà Nẵng

Report to VM /AFVM all issues related to Furama Villas. • Assist to supervise and make sure the department training is well conducted, including new employees to ensure hotel policies and procedures are being followed correctly. • Train and develop Villas Team. • Prepare staffing schedules. • Check all bookings of Villas arrival to make sure all guests request are well prepare. • Check VIPs Villas and make sure all amenities are full set up, ensuring full attention to details. • Liaise with Housekeeping & Engineering Department to ensure room image is maintained and the "Room Ready on Arrival" policy is adhered to. • Welcome VIPs, perform guests' relation duties, and obtain comments and feedback. • Ensure Furama Villas VIP members, repeat guests and other VIPs receive special attention and recognition. • Daily check satisfaction of all guests staying at the Villas. • Delegate daily jobs for all staff. • Provides leadership and guidance to all team members. • Advise FVM/AVM & FO on Villas Assignments. • Assist to resolve guest's complaints and act accordingly to ensure full recovery and guest satisfaction. • Take personal responsibility for correcting customer service problems. • Assign, supervise and coordinate daily operation and work activities of the department areas. • Perform daily - walk through inspections. • Inspect frequently for cleanliness and orderliness at Furama Villas area. • Supervise the operational activities of the Villas within hotel guidelines to provide the highest standard of courteous service while permitting acceptable profit levels. • Perform check-in and out procedures. • Check & answer emails in a timely manner. • Key in profile notes. • Up selling & cross selling. • Perform other duties as required by VM/AFVM

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Le Thi Thuy Trang - Assistant Furama Villas Manager

Furama Villas Da Nang

villas@furamavietnam.com - 0934797103

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg