Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
Tiếng Anh (Trung bình)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đai Hoc Kinh Tế Đà Nẵng
Quản Trị Kinh Doanh Du lịch và Dich Vụ - Đại học
2010 → 2014
Casual labor at Event Service, Hyatt Regency Da Nang
Kĩ năng
Quản lý | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Tổ chức công việc | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Giải quyết phàn nàn |
Kinh nghiệm làm việc
Butler Supervisor tại Furama Villa Da Nang
8/2016 → Hiện tại
Đà Nẵng
Report to VM /AFVM all issues related to Furama Villas. • Assist to supervise and make sure the department training is well conducted, including new employees to ensure hotel policies and procedures are being followed correctly. • Train and develop Villas Team. • Prepare staffing schedules. • Check all bookings of Villas arrival to make sure all guests request are well prepare. • Check VIPs Villas and make sure all amenities are full set up, ensuring full attention to details. • Liaise with Housekeeping & Engineering Department to ensure room image is maintained and the "Room Ready on Arrival" policy is adhered to. • Welcome VIPs, perform guests' relation duties, and obtain comments and feedback. • Ensure Furama Villas VIP members, repeat guests and other VIPs receive special attention and recognition. • Daily check satisfaction of all guests staying at the Villas. • Delegate daily jobs for all staff. • Provides leadership and guidance to all team members. • Advise FVM/AVM & FO on Villas Assignments. • Assist to resolve guest's complaints and act accordingly to ensure full recovery and guest satisfaction. • Take personal responsibility for correcting customer service problems. • Assign, supervise and coordinate daily operation and work activities of the department areas. • Perform daily - walk through inspections. • Inspect frequently for cleanliness and orderliness at Furama Villas area. • Supervise the operational activities of the Villas within hotel guidelines to provide the highest standard of courteous service while permitting acceptable profit levels. • Perform check-in and out procedures. • Check & answer emails in a timely manner. • Key in profile notes. • Up selling & cross selling. • Perform other duties as required by VM/AFVM
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
Le Thi Thuy Trang - Assistant Furama Villas Manager
Furama Villas Da Nang
villas@furamavietnam.com - 0934797103