Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Trung bình)
5 sao
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học hutech
Quản trị khách sạn - Đại học
2014 → 2019
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
Bellman tại Sofitel Saigon Plaza
12/2020 → 2/2022 (1 năm 2 tháng)
HCM
Greeted guests warmly, providing information about hotel amenities and services. Resolved guest complaints promptly and professionally. Collaborated with other departments to ensure guests' needs were met. Maintained a clean and organized front desk area. Managing guest luggage and facilitating the passage of guests Receiving and delivering parcels, letters, and other items for in-house guests. Assisted guests with booking transportation and restaurant reservations.