Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
HONG BANG INTERNATIONAL UNIVERSITY
Finance - Đại học
2009 → 2013
Đại học chính quy
Kĩ năng
Customer services skill, answer phones, and handle situations | |
Team work |
Kinh nghiệm làm việc
Guest service Agent tại Mai House Sài Gòn Hotel
6/2022 → / (2 năm 5 tháng)
1 Ngô Thời Nhiệm Phường Võ Thị Sáu Quận 3
- Carry out check in and check out procedures for hotel guest, ensuring prompt excution and meeting customer waiting target during check in , check out. - Answer phone call, provide information and offer advices on hotel services, ensuring hight accuracy and customer satisfaction based on evaluations on Mai House Hotel’s website , ranging from 90% to 96% - Collect and provide accurate and complete customer information by entering guest stay details, achieving a 98% accuracy rate. - Utilive all soft skills to sucessfully complete task and achieve the highest level of customer satisfaction, contributing to the overall organization’s protability.
Nhân viên tổng đài tại ABBANK COMMERCIAL JOINT STOCK BANK
3/2019 → 3/2022 (3 năm )
170 Hai Bà Trưng Phường Dakao Quận 1
- Handle incoming phones call to adress customer inquires - Make callback call for missed calls on the hotline and reconnect with customer - Possess a solid understanding of Abbank’s products and services to provide informative and helpful responses.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
Tran Thanh Thuy - Call Center Mannager
AABANK
thuytt@abbank.com.vn - 090324525