Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 1 | 08:47 28/02/2023 |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
Tiếng Anh (Giỏi)
4 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
George Brown College
Hospitality - Hotel Management - Cao đẳng
2021 → 2023
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Pha chế rượu và cà phê ý |
Kinh nghiệm làm việc
Quản lí tại Nobu Restaurant
7/2021 → 12/2022 (1 năm 5 tháng)
Toronto, Canada
-Performed restaurant management duties - supply ordering management, inventory count, food and safety management, order management, bookkeeping, front-of-house services, and staff training. -Demonstrate time management skills by always arriving early (1 hour before work) to accomplish more tasks, ensure higher-quality preparation, as well as set an example for new staff members. -Reduced monthly expenses by 25% by analyzing historical costs and identifying those that are unproductive. -Reduced monthly labor costs by 7% by actively analyzing business volume to determine the optimal level of required labor. -Leveraged personal work experience to design new training materials for new staff members that reduced training time by 20% while maintaining staff productivity.
Nhân viên tại Element Hotel
10/2019 → 3/2021 (1 năm 4 tháng)
Vancouver, Canada
-Provided assistance during hotel events - venue decoration, logistics management, front-of-house services, customer order management, and carrying out customer requests. -Performed housekeeping duties - room cleaning and preparation, room service, customer requests, etc. -Took the initiative to train a group of 10 newly hired servers on the F&B operations of Element Hotel. -Led a team of 7 servers to provide front-of-house services and manage customer requests during large hotel events with 500+ customers. -Awarded “Employee of the Year 2020” for excellent customer service skills and proactiveness at work.