Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Thị Thùy Dương

Nguyễn Thị Thùy Dương

Hồ sơ 5 sao vàng 227 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 20/09/2002, 22 tuổi

209 Trần Hưng Đạo, Thị Xã Quảng Trị, tỉnh Quảng Trị

Cập nhật: 04/04/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 1 08:47 28/02/2023
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
Tùy chỉnh
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội, Hải Phòng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh, Ẩm thực

Giới thiệu bản thân

A dynamic multilingual Hospitality Management student at George Brown College with strongly developed communication, event planning, and creativity skills. An organization person and interested in volunteering and doing charity. Seeking an event server as well as assistant position at a hotel, where I can contribute all of my creation with success and develop the event team.

Trình độ học vấn chuyên môn

George Brown College

Hospitality - Hotel Management - Cao đẳng

2021 → 2023

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Pha chế rượu và cà phê ý

Kinh nghiệm làm việc

Quản lí tại Nobu Restaurant

7/2021 → 12/2022 (1 năm 5 tháng)

Toronto, Canada

-Performed restaurant management duties - supply ordering management, inventory count, food and safety management, order management, bookkeeping, front-of-house services, and staff training. -Demonstrate time management skills by always arriving early (1 hour before work) to accomplish more tasks, ensure higher-quality preparation, as well as set an example for new staff members. -Reduced monthly expenses by 25% by analyzing historical costs and identifying those that are unproductive. -Reduced monthly labor costs by 7% by actively analyzing business volume to determine the optimal level of required labor. -Leveraged personal work experience to design new training materials for new staff members that reduced training time by 20% while maintaining staff productivity.

Nhân viên tại Element Hotel

10/2019 → 3/2021 (1 năm 4 tháng)

Vancouver, Canada

-Provided assistance during hotel events - venue decoration, logistics management, front-of-house services, customer order management, and carrying out customer requests. -Performed housekeeping duties - room cleaning and preparation, room service, customer requests, etc. -Took the initiative to train a group of 10 newly hired servers on the F&B operations of Element Hotel. -Led a team of 7 servers to provide front-of-house services and manage customer requests during large hotel events with 500+ customers. -Awarded “Employee of the Year 2020” for excellent customer service skills and proactiveness at work.

Mong muốn về công việc

I am looking for a place where I can contribute myself as much as I can. I can work well as a F&B Assistant or Front Desk Assistant. Friendly environment is the most important thing that I am looking for.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo