Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Huỳnh Văn Sáng

Huỳnh Văn Sáng

Hồ sơ 5 sao bạc 123 Lượt xem hồ sơ

Nam, 01/11/1992, 32 tuổi

Hà Tiên - Kiên Giang

Cập nhật: 18/02/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

- Outstanding guest/employee relation and communication skills. - Time management and organizational skills. - Proactive attitude to work. - Strong ability to solve practical problem effectively with internal and external customers. - Ability to calculate figures and amount, proportion, percentages and volumes to track inventory, controls and hotel financial statements. - Resolve guest concerns and complaint in order to maintain a positive atmosphere. - Team player. - Organizational skills. - Exceptional interpersonal. - Highly responsible and reliable. - Quick thinking, can handle pressure.

Trình độ học vấn chuyên môn

THPT Hà Tiên - Kiên Giang

Trung học

2008 → 2011

Kĩ năng

Dance

Kinh nghiệm làm việc

Team Leader (Acting Service Captain) tại Star Cruises & Dream Cruises (5 Stars Cruise Ship under Hong Kong Genting)

5/2015 → 12/2018 (3 năm 7 tháng)

Hong Kong

- Assist Supervisor arrange working time for crew in outlet. - Incharged Hostess (Table Booking, Menu for all Meals, Gala Dinner Booking, Royal High Tea Booking). - Serving VVIP guest all meals when they are onboard. - Stand by for VVIP function, party.

VIP Executive Host tại Corona Casino & Resort Phu Quoc

1/2019 → 10/2022 (3 năm 8 tháng)

Bao Dai, Phu Quoc, Kien Giang

Welcome VIP guest, make room and transportation. Arrange and stand by for guest party. Open rolling program (Gamble). Resolve problem during guest staying in Casino (money transfer, car, membership card, e.t).

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Basic Soft Skill (Hotel Operation)

9/2015

- Communication Skills - Complaint Handling - Crew Orientation - Delivering Quality Guest Service - From Tension to Teamwork - Guest Relation - Selling Skills - Service From The Heart - Social Skills - Spirit of Hospitality - Telephone Skills

Guest Services Operation Training

8/2017

It’s about guest services and receptionist in cruise ship.

Thông tin tham khảo

Rachel Yong - Outlet Manager

Star Cruises & Dream Cruises

rivadiva1317@gmail.com

Nguyen Trong Nam - Shift Manager

Corona Casino & Resort Phu Quoc

nguyentrongnam14288@gmail.com

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg