Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Trợ lý, thư ký
Tiếng Anh (Giỏi)
1.000 - 4.999
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Sài Gòn
Quản trị Kinh doanh - Đại học
2017 → 2021
Kĩ năng
Quản lý | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Tổ chức công việc | |
Multitask | |
Microsoft Word, Excel and other related software | |
giao tiếp bằng tiếng anh (IELTS 6.0) |
Kinh nghiệm làm việc
ASSIST BUSINESS DEVELOPMENT tại SHOPEE COMPANY LIMITED.
2/2022 → 9/2022 (7 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
- Support Business Development team in solving internal affairs. - Coordinate with related departments to come up with the preparation process for the company's Flash Sale. - Work with data files to analyze and produce the necessary information into a complete excel file to upload to the company's system to set up project activities. - Support Shopee sellers on Flash Sale deals on campaign days and professional booths for brands. - Upload listings, track sellers and contracts, request promotion. - Manage Flash Sale deals, makes sure all FS deals are on board, solve problem immediately if needed. - Support building new tools, test tools and send feedback to IT. - Deal with seller issues and provide possible solutions. - Working with the system, data entry, etc. - Send weekly reports to Leader.
SALES ADMIN tại SLIFE GYM
4/2021 → 10/2021 (5 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
- Support team Business Development in solving internal tasks. - Support sales team in processing the contracts and finance payments to customers. - Update sales result and pending cases daily. - Report directly to Sales Admin Manager and do other tasks upon requests. - Create and update customer's information on system.
ASSISTANT EXECUTIVE tại JOURNEY HORIZON
10/2022 → Hiện tại
Hồ Chí Minh, Việt Nam
- Signature related work (sorting approval documents, explaining document contents, preliminary checks, etc.); - Schedule management, business trip related support, and other general support for Managers; - Arrange meeting and support the preparation of management meeting materials; - Prepare documents, and collect necessary information at the request of the Manager; - Perform the tasks assigned by the Manager; - Responsible for some tasks of human resources; - Responsible for some tasks of general affairs; - Other duties: Other tasks or responsibilities as assigned by Manager & Directors.