Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
Thỏa thuận
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Kinh doanh & tiếp thị
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
TOEIC 905+
. - Khác
2022 → 2024
Ton Duc Thang University
Tourism Management - Khác
2017 → 2023
Kĩ năng
Tôi có khả năng về Tiếng Anh, có thể đọc hiểu và giao tiếp tương đối tốt, thành thạo Excel, Word, Power Point, Access |
Kinh nghiệm làm việc
RECEPTIONIST tại California Management Group
2/2017 → 5/2018 (1 năm 2 tháng)
hcmc
Welcomed guests and clients in friendly, positive manner. · Met incoming customers with professional approach and provided friendly, knowledgeable assistance. · Answered and directed incoming calls to relevant sta members using multi-line telephone system. · Captured and processed client information, entering data into online systems for wider company use. · Operated multi-line telephone system to take messages, give information and direct callers.
TOURISM CONSULTANT tại Transviet
5/2019 → 12/2019 (7 tháng)
HCMC
Educated customers about visas and documents required for specic travel destinations. · Oered clients brochures and pamphlets detailing tourist attractions, resorts and dining options in desired destinations. · Helped clients select perfect holiday based on needs, budget and specications.
FRONT DESK RECEPTIONIST tại SECC
1/2022 → 8/2022 (7 tháng)
HCM
· Guide and checked-in for visitors from Japan, Taiwan, Malaysia, Korea, India,... · Ran the front desk of a high-traffic gallery to ensure admission payments and visitor safety. · Collected data for supervisor