Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Trợ lý, thư ký
N/A
N/A
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Kĩ năng
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development | |
Tổ chức công việc | |
Quản lí thời gian | |
Quản lý |
Kinh nghiệm làm việc
Đặt phòng tại Dalat Wonder
12/2021 → 7/2022 (7 tháng)
Đà Lạt
- Answer every phones call from customer - Checking mail, facebook and reply - Observe, learn and catch customer’s experience excellent - Introduce all products of the company to customers - Send guest booking confirmation and check payment -Check the system regularly for no duplicates
Lễ tân tại Khách sạn Swiss-BelResort Tuyền Lâm Đà Lạt
4/2019 → 4/2021 (2 năm )
Đà Lạt
- Give and take customers to check in and check out - Take care, deal with customer’s complain - Observe, learn and catch customer’s experience excellent - Introduce all products of the company to customers - Send department sales report and occupancy every day - Checking mail and reply - Answer every phones call from customer - Issue invoices for businesses - Check the customer system daily
Phục vụ tại Dalat Palace Heritage
3/2018 → 3/2019 (1 năm )
Đà Lạt
- Providing excellent wait service to ensure satisfaction - Taking customer order delivering foods and beverages - Making menu recommendations, answering, question and sharring additional information with restaurant patrons - Observe, learn and catch customer’s taste well