Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

HO HOANG T. CHAN PHUC

HO HOANG T. CHAN PHUC

Hồ sơ 5 sao 276 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 18/03/1984, 40 tuổi

Thành Phố Hội An - Quảng Nam

Cập nhật: 28/03/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Tổng giám đốc/ Giám đốc
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc, Nước ngoài
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Hanoi Open University

Business Administration - Đại học

2006 → 2010

Hanoi Foreign Languages University

English - Đại học

2003 → 2007

Kĩ năng

Kinh nghiệm làm việc

General Manager tại FLEUR DE LYS QUY NHON HOTEL

12/2021 → 4/2022 (4 tháng)

Quy Nhơn

Create and implement hotel budget goals and set other short and long term strategic goals for the property especially on and after Covid-19 situation. ▪ Ensure full compliance to Hotel operating controls, SOP’s, policies, procedures and service standards. ▪ Lead all key property issues including capital projects, customer service and refurbishment. ▪ Responsible for the preparation, presentation and subsequent achievement of the hotel's annual Operating Budget, Marketing & Sales Plan and Capital Budget. ▪ Manage on-going profitability of the hotel, ensuring revenue and guest satisfaction targets are met and exceeded. Ensure all decisions are made in the best interest of the hotels and management. ▪ Developing improvement actions, carry out costs savings. ▪ A strong understanding of P&L statements and the ability to react with impactful strategies ▪ Closely monitor the hotels business reports on a daily basis and take decisions accordingly. ▪ Ensure that monthly financial outlooks for Rooms, Food & Beverage, Admin & General, on target and accurate. ▪ Maximizing room yield and hotels / resort revenue through innovative sales practices and yield management programs. ▪ Prepare a monthly financial reporting for the owners and stake holders. ▪ Draw up plans and budget (revenues, costs, etc.) for the owners. ▪ Helping in the procurement of operating supplies and equipment, and contracting with third-party vendors for essential equipments and services. ▪ Act as a final decision maker in hiring a key staff. ▪ Coordination with HOD's for the execution of all activities and functions. ▪ Overseeing and managing all departments and working closely with department heads on a daily basis. ▪ Manage and develop the Hotel Executive team to ensure career progression and development. ▪ Be accountable for responsibilities of department heads and take ownership of all guest complaints. Handling complaints, and oversee the service recovery procedures. ▪ Provide effective leadership to hotel team members. ▪ Lead in all aspects of business planning. ▪ Respond to audits to ensure continual improvement is achieved. ▪ Corporate client handling and take part in new client acquisition along with the sales team whenever required. ▪ Responsible for safeguarding the quality of operations both (internal & external audits).

General Manager tại RISEMOUNT PREMIER RESORT DA NANG

4/2022 → Hiện tại

Đà Nẵng

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg