Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Da Lat University
Bachelor's Degree in Tourism Management - Đại học
2014 → 2019
Kĩ năng
Accor's standards training | |
Pre-opening hotel training | |
Attention to detail | |
Computer skills | |
MS Word | |
MS Excel |
Kinh nghiệm làm việc
Senior Bellman tại Mercure Dalat Resort
12/2021 → 10/2022 (10 tháng)
Da Lat, Lam Dong
- Responsible for day to day operation at the Bell service desk. - Assist guests with luggage, provide luggage storage service. - Concierge services including provide directions, arrange transportation. - Dispatch bell staff or driver staff as needed. - Responsible for Bell team's working shift. - Responsible for monthly Transportation Revenue report.
Bellman tại Dalat Palace & Du Parc Hotel Dalat
6/2018 → 6/2021 (3 năm )
Da Lat, Lam Dong
- Greet and welcome guests at the main entrance. - Assist in driveway management. - Assist guests with luggage during check-in, check-out and change room. - Provide luggage storage service for guests. - Take special attention for VIP guests during stay. - Provide directions and arrange transportation for guests.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
Phan Minh Đức - FOM
Mercure Dalat Resort
minhduc.phan@accor.com - 0937575346