Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Quỳnh Lê

Quỳnh Lê

Hồ sơ 5 sao bạc 204 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 22/10/1991, 33 tuổi

Đà Nẵng

Cập nhật: 20/02/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Nhật (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh, Hành chính, nhân sự
Lĩnh vực
Resort/ Khu Du lịch

Giới thiệu bản thân

Dear Hiring Manager, My name is Quynh (Quinnie), and I have three years of management experience running a prototype hotel as well as seven years of expertise in other hospitality professions. I hold a bachelor's degree in general business administration, which allows me to grasp all aspects of corporate operations. I'm driven to see things through and have a clear, logical mind. I also approach issue resolution in a practical manner. I am eager to learn and tech-savvy, and I appreciate overcoming challenges. I would hope you will take some time to look over my attached CV. To schedule an interview, please feel free to contact me via: Phone: 0973158113 (Zalo, Viber, WhatsApp, Line) Email: quynhlnd22@gmail.com LinkedIn www.linkedin.com/in/quynhlnd/ Thank you for taking the time to review my resume. I look forward to hearing with you. Best regards Quynh Le

Trình độ học vấn chuyên môn

University of Economics Ho Chi Minh City

BA BACHELOR - Đại học

2009 → 2013

Kĩ năng

- Có khả năng tổ chức, sắp xếp và quản lý điều hành.
Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Microsoft Word, Excel and other related software

Kinh nghiệm làm việc

OPERATING MANAGER tại Compass Living LLC. Affiliates: Compass Living Vietnam Ltd Company

6/2017 → 9/2019 (2 năm 3 tháng)

HCM

Ensure all financial, service standards and operation goals are met. Prepared reporting system of the hotel in alignment with the Management. Participates in all aspects of employee recruiting, training, scheduling, evaluating, and terminating. Recommends initiatives to motivate and grow employees. Assures that guest service standards are adhered to and created to maintain consistently high levels of great service. Stabilize hotel revenue and keep occupancy above 80% on annually. Reduce operation expenditures by 20% in the third year of operation.

EXECUTIVE ASSISTANT TO VP tại Hoiana Integrated Resort

10/2019 → 1/2022 (2 năm 3 tháng)

Quảng Nam

Managed all schedulling of VP and daily business communications. Prepared executive presentations and scheduled meetings, take meeting minutes. Prepared annual budget and action plans. Liaison with all departments to ensure budget compliance. Formulated processes that enabled department’s head to improve operations, resulting in reduction of down time and finacial loss. Examines daily operating outcomes as well as weekly forecasting and scheduling, taking remedial action as needed. Ensure payment process with accounting department accurately and timely. Coordinated with departments to establish, enforce, and optimize internal policies and procedures in regular operations and pandemic scenarios.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg