Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
Thỏa thuận
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
4 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
University of North Carolina, Charlotte
Tài Chính - Đại học
2015 → 2018
University of North Carolina
QTKD - Thạc sĩ
2019 → 2020
University of Houston
Quản lý Khách Sạn - Thạc sĩ
2021 → 2022
GPA: 3.9 out of 4.0 . Làm rất nhiều nghiên cứu về hotel chains và loyalty program.
Kĩ năng
Training and Development | |
Quản lý | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development | |
Tổ chức công việc | |
Quản lý dòng tiền | |
Ngôn Ngữ Anh | |
Chăm sóc khách VIP |
Kinh nghiệm làm việc
Club lounge/ Front Desk supervisor tại Marriott- Le Meridien Saigon
4/2023 → 8/2023 (4 tháng)
HCM
Ambassador tại Hilton- Conrad Fort Lauderdale
4/2022 → 9/2022 (5 tháng)
Miami
• Administrating front of house operation, handling guests report and pre-arrival communication. • Greet customers and fulfill VIP’ special request (FC Barcelona, Fortune 500 CEO etc.) • Keeping track of Hilton Loyalty program, ensure elite member benefits are fulfilled. • Revenue management, setting upsell price based on near future availability. • Training new team member regarding Forbes standard requirement and Hilton OnQ system
Front Desk Agent tại Hilton University of Houston
1/2021 → 4/2022 (1 năm 3 tháng)
Houston
• Greeting guests and performing check in/out processes through Hilton OnQ system. • Registering manual reservation and payment • Informing guests regarding the facilities and upselling. • Ensure guests satisfaction using amenities or complimentary upgrade when situation is permitted.