Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
20 - 30 triệu
Tiếng Anh (Giỏi)
500 - 999
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Hoa Sen University
HOTEL MANAGEMENT - Đại học
2011 → 2015
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
Guest Relation Manager ic Duty Manager tại NOVOTEL PHU QUOC - ACCOR
9/2019 → 5/2020 (7 tháng)
Phú Quốc
Daily monitoring and review of VIP coming. - To implement consistent guest recognition programs and maintain a relevant guest history database. - Personally welcome the VIPs, assigned staff to take care VIPs in house to provide full hotel information during their stay. - To handle all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to make sure problems are resolved satisfactorily. - Setting customer service goals for team members and helping them reach those goals. Left the job due to Coivd 19
HIGHGATE PROPERTY MANAGEMENT, Front Office Team Leader tại The Galleria Residence project - Metropole Thu Thiem
4/2021 → 2/2023 (1 năm 10 tháng)
HCM
Developed, implemented, and managed the training program for all new hires as well as ongoing coaching and development for existing staff. - Supervise and be responsible for all CS to ensure the quality of customer service and project's knowledge. - Proposals and conduct to improve guest satisfaction. - Looking for suppliers for operating equipment. - Monitor and be responsible for orders based on the approved budget. - Control and ensure the implementation of payment documents. - Conduct weekly/ monthly reports. - Prepare notices and/ or dispatches. - Collect and prepare the defect list to request resolve by subcontractor.