Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 10 đến 20 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
30 - 40 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
HANOI OPEN UNIVERSITY
Tourism Managemen - Đại học
2003 → 2008
Kĩ năng
Quản lý | |
Quản lí thời gian | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development | |
Tổ chức công việc |
Kinh nghiệm làm việc
Guest Service Manager tại SOMERSET GRAND HANOI HOTEL
12/2019 → 2/2023 (3 năm 2 tháng)
Hà Nội
Pays special attention to important guests and makes sure that they are satisfied with all aspects of stays in the Serviced Apartment - Ensure that the accommodation and dining requirements of VIP customers, loyal customers, and long-term stay guests are remembered and fulfilled during their stay. - Monitors record of room availability and guests' accounts using the RMS system - Deals with complaints from customers and ensures that customers are appeased - Ensures that cash advance or cash received upon check out are handled properly by Guest Service Officers - Cooperate to review activities in the Operations Department and devise strategies to make improvements within the department to enhance efficiency - Ensure all required policies are adhered to by Guest Service staff - Training, coaching, and managing GS team