Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
4 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
University of Technology (HUTECH)
Business Administration - Cao đẳng
2006 → 2009
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Pha chế | |
Giải quyết phàn nàn | |
Pha chế rượu và cà phê ý |
Kinh nghiệm làm việc
Assistant Restaurant Manager tại The Alfresco's Group
11/2021 → 2/2023 (1 năm 3 tháng)
Ho Chi Minh City
Managing people such as recruitment, planning, training.. Property and asset management. Resolves customer issues and complaints within the authority. Managing tables, including tracking the number of guests, verifying menu preparation, saving tables, and setting up tables. Assist in coordinating work in the restaurant. Report back to management.
Bell Attendent tại Citadines Regency Saigon
5/2019 → 9/2021 (2 năm 4 tháng)
Ho Chi Minh City
Show up early to take over the shift. Check information with previous employees, including notebooks, luggage, or important notes. Ensure the cleanliness and orderliness of the appearance during the process of my standby in the lobby. Assist guests with luggage during check-in and check-out or change rooms. Provide additional services if guests need other information, such as restaurants, sightseeing, or entertainment. Responsible for handling the shift peers.
Restaurant Captain tại The Alfresco's Group
11/2016 → 5/2019 (2 năm 5 tháng)
Ho Chi Minh City
Manage staff schedules to ensure there is enough staff for each shift. Assign tasks to personnel. Make sure your workstation and workspace are clean. Hold information sessions to let team members know. Manage daily bookings, orders, and menus. Handle guest expectations, inquiries, and complaints to make sure a good experience.