Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Phat Nguyen

Phat Nguyen

Hồ sơ 5 sao bạc 92 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 02/09/1995, 29 tuổi

Hoàng Đình Ái, Đà Nẵng

Cập nhật: 01/02/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

I would like to apply for the position Receptionist. As a hardworking, creative, and travel-loving person, I have a deep passion for the tourism industry in general. With more than 4 years of experience in different positions in the hotel industry, I have accumulated certain skills in service quality and the analysis of current market demand. I will work hard to gain in-depth knowledge of the positions in the hotel to improve my ability to support and develop the hotel.

Trình độ học vấn chuyên môn

EXPORT LOGISTICS OPERATION VINATRAIN

Logistics - Khác

2020 → 2021

COLLEGE - VIETNAMESE AUSTRALIAN VOCATIONAL COLLEGE

Tourism And Travel Management - Cao đẳng

2015 → 2018

Kĩ năng

Quản lý
Giải quyết phàn nàn
Tin học văn phòng
upselling
Tổ chức công việc
Training and Development
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng

Kinh nghiệm làm việc

Sales Manager (SM) tại Martin Ho Hotel

8/2020 → 12/2022 (2 năm 3 tháng)

Đà Nẵng

05/2018 - 07/2019 - Negotiating and receiving hotel revenue KPIs with owner. - Planning content marketing plans on social media platforms. - Analyze data, adjust prices market demand. - Make plans to improve service quality and change the hotel concept to increase revenue. - Set up promotions on OTA platforms (Booking, Agoda, Expedia, Traveloka, Ctrip...). - Double check payment process (cash, card, bank) from FO and accounting department. - Send revenue reports to owner.

Front Oce Manager (FOM) tại SENORITA BOUTIQUE HOTEL

7/2019 → 5/2021 (1 năm 10 tháng)

Đà Nẵng

- Check OCC day/ week/ month. - Meeting with sales and marketing departments to plan sales KPIs and reviews (quarterly, monthly, annually). - Schedule work of F/O and HK department staff. - Review and monitor the process of C/I, C/O procedures of FO and HK. - Ensure quality of room service and hotel service during guest stay. - Resolve customer complaints. - Directly receive long-term guests and VIP guests of the hotel.

Guest Relation Ocer (GRO) tại VINPEARL LUXURY DA NANG

5/2018 → 7/2019 (1 năm 2 tháng)

Đà Nẵng

Receptionist NGUYEN QUOC TAN PHAT - Obtain information on the list of expected C/I guests and VIP guests to be greeted. - Assist front desk to perform C/I and C/O procedures. - Resolve customer complaints. - Collect evaluations from customers and prepare reports to supervisors to improve service quality. - Coordinate with FO, Concierge and F&B departments to serve customers. - Advise on tour itineraries, services at the hotel. - Attend to customers and send feedback emails to solicit feedback.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Employee of the Year 2019 (Vinpearl Luxury Da Nang)

6/2019

Employee of the Year 2019 (Vinpearl Luxury Da Nang)

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg