Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
8 - 12 triệu
Đà Nẵng
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
EXPORT LOGISTICS OPERATION VINATRAIN
Logistics - Khác
2020 → 2021
COLLEGE - VIETNAMESE AUSTRALIAN VOCATIONAL COLLEGE
Tourism And Travel Management - Cao đẳng
2015 → 2018
Kĩ năng
Quản lý | |
Giải quyết phàn nàn | |
Tin học văn phòng | |
upselling | |
Tổ chức công việc | |
Training and Development | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng |
Kinh nghiệm làm việc
Sales Manager (SM) tại Martin Ho Hotel
8/2020 → 12/2022 (2 năm 3 tháng)
Đà Nẵng
05/2018 - 07/2019 - Negotiating and receiving hotel revenue KPIs with owner. - Planning content marketing plans on social media platforms. - Analyze data, adjust prices market demand. - Make plans to improve service quality and change the hotel concept to increase revenue. - Set up promotions on OTA platforms (Booking, Agoda, Expedia, Traveloka, Ctrip...). - Double check payment process (cash, card, bank) from FO and accounting department. - Send revenue reports to owner.
Front O ce Manager (FOM) tại SENORITA BOUTIQUE HOTEL
7/2019 → 5/2021 (1 năm 10 tháng)
Đà Nẵng
- Check OCC day/ week/ month. - Meeting with sales and marketing departments to plan sales KPIs and reviews (quarterly, monthly, annually). - Schedule work of F/O and HK department staff. - Review and monitor the process of C/I, C/O procedures of FO and HK. - Ensure quality of room service and hotel service during guest stay. - Resolve customer complaints. - Directly receive long-term guests and VIP guests of the hotel.
Guest Relation O cer (GRO) tại VINPEARL LUXURY DA NANG
5/2018 → 7/2019 (1 năm 2 tháng)
Đà Nẵng
Receptionist NGUYEN QUOC TAN PHAT - Obtain information on the list of expected C/I guests and VIP guests to be greeted. - Assist front desk to perform C/I and C/O procedures. - Resolve customer complaints. - Collect evaluations from customers and prepare reports to supervisors to improve service quality. - Coordinate with FO, Concierge and F&B departments to serve customers. - Advise on tour itineraries, services at the hotel. - Attend to customers and send feedback emails to solicit feedback.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Employee of the Year 2019 (Vinpearl Luxury Da Nang)
6/2019
Employee of the Year 2019 (Vinpearl Luxury Da Nang)