Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 10 đến 20 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Ho Chi Minh University of Foreign Languages and Technology (HUFLIT)
Hospitality Management - Đại học
2009 → 2013
Kĩ năng
Quản lý | |
Quản lí thời gian | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development | |
Tổ chức công việc |
Kinh nghiệm làm việc
CASHIER - BARTENDER - WAITRESS tại Sheraton Saigon Hotel & Towers
6/2013 → 6/2017 (4 năm )
HCM
MOJO Cafe- Sheraton Saigon Hotel and Towers Cashier. -Follow, control the bills . -Handling the discount and membership programs. -Assist the manager to run the according daily reports. -Coporate with orther departments ineeded (Pastry Kitchen, Main Kitchen, Engeneering, ect..). Issue VAT incoice. -Trainning the Trainnee,casual labour sta, new aendant. Bartender. -Welcome, acknowledge and greet guest. -Make the beverage orders. -Maintain appropriate stock and proper cleaning. -Ensure Customers receive an eicient and prompt service. -Daily and Monthly inventory. Waitress. -Welcome, acknowledge and greet guest. -Give recomendation and take the guest's orders. -Serve and ensure customers receive an eicient and prompt service. -Receive and resolve guest's command accordingly. -Report if any guest's complaint to manager.
Fouder tại MÓ Cafe
6/2020 → Hiện tại
Hồ Chí Minh
Oversee Mo Cafe's operation. Control product's cost and quality Revenue management. Human resource and recruitment management. Ingredient supply coordinator. Customer Care includes taking care new and repeated guests, handling guest's complaint. Marketing developer. *Achievement: -Maintain total revenue's income about 80 millions VND monthly during 3 years of COVID ( accept City LockDown months). -Keep the empleyee's stability to run the operation. -Build the various supplier resources to get the best product's cost but keeping standard quality. -Form the operation's procedures ( Aendant's Shift Roster, Inventory control, inventory report, Supplier's Contacts, product's Quality check and Schedule, etc.) -Marketing Planning for special occasions/ holiday or seasons.