Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Tran Hanh Dung

Tran Hanh Dung

Hồ sơ 5 sao 71 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 27/10/1991, 33 tuổi

82B, Đường 13, Bình Trưng Tây, Thành Phố Thủ Đức

Cập nhật: 31/01/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

With more than 10 years of experience in Hospitality Industry,very passionate, I am determined to take this great job opportunity in order to dedecate my diverse qualities and skills to your Company.

Trình độ học vấn chuyên môn

Ho Chi Minh University of Foreign Languages and Technology (HUFLIT)

Hospitality Management - Đại học

2009 → 2013

Kĩ năng

Quản lý
Quản lí thời gian
Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Training and Development
Tổ chức công việc

Kinh nghiệm làm việc

CASHIER - BARTENDER - WAITRESS tại Sheraton Saigon Hotel & Towers

6/2013 → 6/2017 (4 năm )

HCM

MOJO Cafe- Sheraton Saigon Hotel and Towers Cashier. -Follow, control the bills . -Handling the discount and membership programs. -Assist the manager to run the according daily reports. -Coporate with orther departments ineeded (Pastry Kitchen, Main Kitchen, Engeneering, ect..). Issue VAT incoice. -Trainning the Trainnee,casual labour sta, new aendant. Bartender. -Welcome, acknowledge and greet guest. -Make the beverage orders. -Maintain appropriate stock and proper cleaning. -Ensure Customers receive an eicient and prompt service. -Daily and Monthly inventory. Waitress. -Welcome, acknowledge and greet guest. -Give recomendation and take the guest's orders. -Serve and ensure customers receive an eicient and prompt service. -Receive and resolve guest's command accordingly. -Report if any guest's complaint to manager.

Fouder tại MÓ Cafe

6/2020 → Hiện tại

Hồ Chí Minh

Oversee Mo Cafe's operation. Control product's cost and quality Revenue management. Human resource and recruitment management. Ingredient supply coordinator. Customer Care includes taking care new and repeated guests, handling guest's complaint. Marketing developer. *Achievement: -Maintain total revenue's income about 80 millions VND monthly during 3 years of COVID ( accept City LockDown months). -Keep the empleyee's stability to run the operation. -Build the various supplier resources to get the best product's cost but keeping standard quality. -Form the operation's procedures ( Aendant's Shift Roster, Inventory control, inventory report, Supplier's Contacts, product's Quality check and Schedule, etc.) -Marketing Planning for special occasions/ holiday or seasons.

Mong muốn về công việc

Experienced and very passionate, I am determined to take this great job opportunity in order to dedicate my diverse qualities and Hospitality Industry Skills to your Company and also develop my career.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg