Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
12 - 20 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Khá)
4 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
INTI International College Penang
HOTEL MANAGEMENT - Cao đẳng
2018 → 2020
Kĩ năng
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Giải quyết phàn nàn | |
Lắng nghe và xử lý tình huống |
Kinh nghiệm làm việc
GUEST SERVICE OFFICER tại SKY RESIDENCE PRAI MANAGED BY THE ASCOTT LIMITED
7/2020 → 3/2022 (1 năm 7 tháng)
MALAYSIA
Helping the guests check-in and check-out Successfully managed information using the RMS System, including guests profiles, requirements and billing with 100% accuracy Handled incoming and outgoing telephone calls Greeting the guests warmly and politely to ensure they feel welcomed to the hotel Managed to fulfill guest's requirements such as providing extra items upon requests Consistently praised by the management and guests for the service quality and team-player attitude
FRONT DESK OFFICER tại 22LAND RESIDENCE
6/2022 → 1/2023 (7 tháng)
Hà Nội
Helping the guests check-in and check-out Successfully managed information using the EzFolio System Handled incoming and outgoing telephone calls Answering questions and providing services to customers via emails and OTA websites. Managed to fulfill guest's requirements such as providing extra items upon requests Coordinating with other departments, handle common tasks at the requests from the hotel manager when needed.