Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
Tiếng Anh (Giỏi)
4 sao
Tiền sảnh
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Sol International School - Woosong University
Global Hotel Management - Đại học
2017 → 2021
Kĩ năng
Teamwork | |
Giao tiếp |
Kinh nghiệm làm việc
Guest Service Agent tại Adagio Premium The Palm
7/2022 → 1/2023 (6 tháng)
Dubai
- Greet all guests and assist them with check-in and check-out - Maintain a positive attitude and friendly demeanor - Respond to all guest questions and requests - Answer and forward phone calls - Manage guest bookings and reservations - Assist with administrative and clerical tasks as needed - Providing concierge services, such as booking theatre tickets. arranging travel and providing information about local amenities and attractions - Preparing room bills and ensuring prompt payments