Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Pham Phuong Thao

Pham Phuong Thao

Hồ sơ 5 sao bạc 550 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 18/10/1993, 31 tuổi

92 Nguyễn Hữu Cảnh, P.22, Q. Bình Thạnh, HCM

Cập nhật: 04/09/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

Passionate Hotelier with effective and communicative ability, flexible mindset, result-oriented and excellent social networking skills is seeking new opportunity in Hospitality in HCMC

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học Công Nghệ và Quản Lý Hữu Nghị

Quản Trị Kinh Doanh - Đại học

2011 → 2015

Kĩ năng

Kinh nghiệm làm việc

Assistant Sales Manager - Corporate & Japanese Segment tại Furama Resort Đà Nẵng

2/2023 → Hiện tại

Hồ Chí Minh

Furama Resort & Ariyana Convention Da Nang (HCMC Office) / Feb 2023 – Present - Expanding and managing corporate clients in several industries, attracted large MICE groups group size up to 1200 guests to Furama Resort, resulting in increased revenue and growth in the MICE market. - Established Successful 5-Star Resort Series in Da Nang with JapaneseAgent: Developed and launched a series off premium resorts in Da Nang, attracting a significant number of Japanese tourists and elevating Japan to the second top market for Furama Resort. - Established strong relationships with Chambers and Consulates General in HCMC

Hostess tại Novotel Danang Premier Han River

9/2015 → 3/2017 (1 năm 5 tháng)

Da Nang

• Welcome & greet guests to the venue and upon departure • Manage reservations & provide accurate wait times and monitor waiting lists • Escort guests to assigned dining or bar areas • Answer incoming calls and address customer’s queries • Generate daily sales & revenue reports

Guest Relation Officer tại Vinpearl Resort and Spa Da Nang

3/2017 → 9/2018 (1 năm 6 tháng)

Da Nang

• Review arrival lists to welcome guests • Help to prepare welcome folder with collateral (e.g. room service menu, area descriptions) • Provide information about amenities, area and venues and promote services • Anticipate guest needs and build rapport with customers • Offer assistance with certain tasks (travel arrangement and reservations) • Upselling room/villa upgrades and extra services • Record information in the logbook daily • Ensure compliance with health and quality standards

Front Office Supervisor tại Vinpearl Resort and Spa Da Nang

9/2018 → 11/2020 (2 năm 2 tháng)

Đà Nẵng

• Monitor daily bookings and ensure assigned rooms are prepared priorto check-in • Oversee check-in and check-out procedures, including reservations and financial transactions • Resolve guest complaints • Ensure special guests (disabled, elderly, children and VIPs) to receive personalized services • Coordinate and manage communication between guests and other departments and follow up to ensure resolving guest’s concerns • Manage Guest Relations team (Receptionists and Concierge) to comply all standards and SOP • Analyze guests feedback from hotel guestbook and online channels to suggest solutions to improve ratings • Monitor and push all the upselling program

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Property’s Ambassador

4/2020

Represent Front Office and Vinpearl Danang team to achieve the excellent service and branding

The Best Employee of the Quarter

3/2018

Achieved the best guest satisfaction and incentives in Q1 2018

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg