Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Pháp (Trung bình)
5 sao
Kinh doanh & tiếp thị
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Kinh tế Quốc Dân
Quản trị Khách Sạn - Đại học
2017 → 2021
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Adobe Photoshop | |
Adobe Illustrator | |
Tiếng Anh (IELTS 7.0) | |
Tiếng Pháp (DELF A2) | |
Communicating | |
Social Media Marketing | |
Content |
Kinh nghiệm làm việc
Marcom Executive tại Apricot Hotel
5/2023 → Hiện tại
Hà Nội
1. Manage all hotel digital platforms: Social Media (Facebook, Instagram), Website and other OTA platforms (Tripadvisor, Agoda,....) 2. Manage, implement and take responsibility for all brand activities: Visual and written communication, product, service,..etc. 3. Manage the hotel kit, issue press releases, feature hotel newsletters. 4. Coordinate the production of posters, publication of hotel flyers & collaterals, and other printed materials. 5. Establish a relationship with Celebrities KOLs, KOCs. 6. Plan, supervise and implement all photoshoots. 7. Make reports on a regular basis 8. Admin works 9. Plan concept and theme for special events. 10. Create monthly content plans for social media, support in making digital collateral on social media.
Marketing Coordinator tại Legacy Yen Tu - MGallery
7/2021 → / (3 năm 4 tháng)
Quảng Ninh
1. Manage all hotel digital platforms: Social Media (Facebook, Instagram, Tiktok), Website, Landing Page 2. Manage, implement and take responsibility for all brand activities: Visual and written communication, product, service,..etc. 3. Manage the hotel kit, issue regular press releases, PR articles, featured stories, and hotel, and destination newsletters. 4. Coordinate the production of posters, publication of hotel and destination flyers & collaterals, and other printed materials. 5. Establish and maintain a relationship with influential bloggers, KOLs, KOCs. 6. Plan, supervise and implement all photoshoots. 7. Make reports on a regular basis 8. Admin works 9. Plan concept and theme for special events. 10. Create monthly content plans for social media, support in making digital collateral on social media