Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Trần Nguyễn Minh Khôi

Trần Nguyễn Minh Khôi

Hồ sơ 5 sao vàng 108 Lượt xem hồ sơ

Nam, 06/08/1998, 26 tuổi

207c Nguyễn Xí, P26, Q Bình Thạnh, TP HCM

Cập nhật: 19/12/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
100 - 499
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

INTERNATIONAL UNIVERSITY - VIETNAM NATIONAL UNIVERSITY HO CHI MINH CITY

Hospitality Management - School of Business Administration - Đại học

2016 → 2021

Kĩ năng

Teamwork
Giao tiếp

Kinh nghiệm làm việc

Customer Service – Heineken software - Outsourcing tại PVS SOFTWARE COMPANY LIMITED

10/2021 → 5/2022 (7 tháng)

Hồ Chí Minh

Support 70,000 users from “HVN Dat hang” app with 40-50 calls per day. • Receiving and placing customer service telephone. • Maintaining solid customer relationships by handling questions and concerns with speed and professionalism. • Resolving customer complaints, managing database records, drafting status reports on customer service issues. • Data entry and research as required to troubleshoot customer problems

Customer Service – Traveloka project (OTA) - Outsourcing tại TRANSCOSMOS VIỆT NAM LIMITED LIABILITY COMPANY

5/2022 → 12/2022 (7 tháng)

Hồ Chí Minh

Support users from Traveloka app with 30-40 calls per day. • Provide service information, answer customer inquiries via call center related to hotel booking, tour booking, air ticket... • Contact specialized departments to resolve complaints, handle servicerelated issues for customers. • Attract customers by promoting the product and company positively, answering questions and addressing concerns as they arise • Recommend possible products to meet the customers’ needs • Prepare product and customer reports by gathering data collected during customer interactions

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg