Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
100 - 499
Tiền sảnh
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
INTERNATIONAL UNIVERSITY - VIETNAM NATIONAL UNIVERSITY HO CHI MINH CITY
Hospitality Management - School of Business Administration - Đại học
2016 → 2021
Kĩ năng
Teamwork | |
Giao tiếp |
Kinh nghiệm làm việc
Customer Service – Heineken software - Outsourcing tại PVS SOFTWARE COMPANY LIMITED
10/2021 → 5/2022 (7 tháng)
Hồ Chí Minh
Support 70,000 users from “HVN Dat hang” app with 40-50 calls per day. • Receiving and placing customer service telephone. • Maintaining solid customer relationships by handling questions and concerns with speed and professionalism. • Resolving customer complaints, managing database records, drafting status reports on customer service issues. • Data entry and research as required to troubleshoot customer problems
Customer Service – Traveloka project (OTA) - Outsourcing tại TRANSCOSMOS VIỆT NAM LIMITED LIABILITY COMPANY
5/2022 → 12/2022 (7 tháng)
Hồ Chí Minh
Support users from Traveloka app with 30-40 calls per day. • Provide service information, answer customer inquiries via call center related to hotel booking, tour booking, air ticket... • Contact specialized departments to resolve complaints, handle servicerelated issues for customers. • Attract customers by promoting the product and company positively, answering questions and addressing concerns as they arise • Recommend possible products to meet the customers’ needs • Prepare product and customer reports by gathering data collected during customer interactions