Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 3 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Trung bình)
1.000 - 4.999
Kinh doanh & tiếp thị
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Vietnam Marcom
Digital Marketing - Khác
2016 → 2016
Đại học Công Nghiệp
Quản trị kinh doanh quốc tế - Cao đẳng
2014 → 2017
Tốt nghiệp loại Giỏi GPA: 3.24/4
Kĩ năng
kỹ năng lập kế hoạch, kiểm soát kế hoạch | |
Quản lý giám sát | |
Sáng tạo | |
Digital marketing | |
Brand marketing | |
Phân tích số liệu | |
Tin học văn phòng | |
Kỹ năng giao tiếp ứng xử |
Kinh nghiệm làm việc
Senior Digital Marketing tại Long Beach Pearl
3/2022 → Hiện tại
HCM
- Support BOM to propose digital marketing plans & branding strategies. - Plan, implement & monitor marketing performance. - Manage owned & paid media (Website, Facebook, Instagram, Youtube, Zalo, Tiktok, Google...) - In charge of e-commerce platforms (Lazada, Shopee, Tiki,...) and online partnerships. - Cross-working with internal departments, and agencies to ensure successful marketing plans. - Research & analyze products and competitors. - Collect demographic & customer insight. - Follow industry trends & market changes.
Marketing Planner tại SATSCO
11/2019 → 5/2021 (1 năm 5 tháng)
HCM
- Support BOD to propose marketing strategies, and rebranding plan for SATSCO & 5 business centers. - Plan & monitor marketing performance. - Manage owned & paid media (CRM, Website, Facebook, Zalo, LinkedIn,...) - Responsible for brand perception, digital content, and media booking. - Cross-working with internal departments, and agencies to ensure successful marketing plans. - Research & analyze services and competitors. - Collect demographic & customer insight. - Follow industry trends & market changes.
Digital Marketing tại BenThanh Tourist
5/2018 → 11/2019 (1 năm 6 tháng)
HCM
- Support BOD to propose digital marketing plans & strategies. - Plan, implement & monitor online campaigns. - Manage owned & paid media (Website, Facebook, Instagram, Google, SMS Marketing...) - Responsible for brand perception, social content, and KOL booking. - Cross-working with internal departments, and agencies to ensure successful marketing plans. - In charge of cooperation with OTA partnerships and International Tourism Organizations (JNTO, KTO, TAT) - Research & analyze products and competitors. - Collect demographic & customer insight. - Follow industry trends & market changes.
Project Marketing tại Công ty Cổ Phần Vinhomes
4/2021 → 2/2022 (10 tháng)
HCM
- Support BOD to manage project KPI & budget. - Responsible for brand positioning strategies, IMC plan & launch campaigns. - Manage owned & paid media of projects (Website, Facebook, Youtube, News,...) - Support real estate agents to plan & tracking performance marketing. - Cross-working with internal departments, and agencies to produce the Sales Kit and multi-media materials. - Research & analyze projects and competitors. - Follow industry trends & market changes. - Daily, weekly & monthly reports for BOD.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
Bích Tuyền - CS Team leader
SATSCO
tuyen.nguyen@mitsubishi-satsco.com.vn - 0931314243