Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

 Trần Văn Hiếu

Trần Văn Hiếu

Hồ sơ 5 sao vàng 509 Lượt xem hồ sơ

Nam, 30/03/2001, 23 tuổi

1278/1C ,KP3, An Phú Đông, Q12

Cập nhật: 27/08/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC, Kiên Giang, Khánh Hòa, Bà Rịa - Vũng Tàu
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Thank you for taking the time to review. My name is Hieu. I'm 23 years old, and I graduated from Nguyen Tat Thanh University with a major in hospitality management. Currently, I live and work in Ho Chi Minh City as a receptionist. My personality is optimistic, enthusiastic, and energetic.I have nearly 2 years of experience in the hospitality industry, with a strong focus on delivering exceptional guest service. In my previous role, I honed my ability to manage guest inquiries, resolve issues efficiently, and ensure a welcoming and comfortable environment for all guests. My communication skills, attention to detail, and ability to work under pressure make me a strong candidate for this position. I hope I can contribute my skills and knowledge to the development of your hotel. I would be grateful for the opportunity to discuss how my background, skills, and passion align with the needs of your team. Thank you for considering my application.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Nguyễn Tất Thành

Quản trị Khách sạn - Đại học

2019 → 2022

Kĩ năng

Làm chủ công việc, Giải quyết vấn đề, Làm việc nhóm
Kỹ năng giao tiếp ứng xử, làm việc nhóm, tư duy xử lí tình huống
Quản lý thời gian

Kinh nghiệm làm việc

Guest Service Agent tại Khách sạn The Myst Đồng Khởi

11/2022 → 5/2024 (1 năm 5 tháng)

Hồ Chí Minh

+ Warm welcome: greet all guests with friendliness and professionalism, using their name whenever possible to personalize the experience. + Check-in and Check-out: Efficiently handle check-in and check-out processes, ensuring all details are accurate and procedures are followed correctly. + Guest service: Address guest requests and inquiries promptly, providing solutions and information in a helpful and informative manner. + Complaint resolution: Handle guest complaints professionally and strive to resolve them efficiently and to the guest’s satisfaction.

Room Attendant tại Khách sạn Saigon Prince Hotel

3/2022 → 9/2022 (6 tháng)

Hồ Chí Minh

Mong muốn về công việc

"I am looking for a job that will help me improve my professional skills in a dynamic and stable environment. I want to work for a company that provides a positive and stable atmosphere, inspiring me to innovate and improve the work culture for the benefit of all involved. I would like to join an interactive organization that provides a constructive workplace for communicating and interacting with customers and colleagues."

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg