Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Le Hoang Oanh

Le Hoang Oanh

Hồ sơ 5 sao vàng 189 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 25/09/1995, 29 tuổi

97 Trương Phước Phan, Q. Bình Tân

Cập nhật: 31/10/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

University Of Finance - Marketing

Hotel Management - Đại học

2013 → 2017

Kĩ năng

Problem solving
Negotiation
Time Management
Teamwork

Kinh nghiệm làm việc

Collaborator of Purchasing tại Vietravel - HCM Branch

3/2018 → 6/2019 (1 năm 3 tháng)

HCMC, Việt Nam

Manage and follow the contract Sent and receive contract, letters or emails. Contact the supplier to get information, price, policies. Seek new services according to tourist's demand. Update data and information's services on system. Follow up and propose the stationary when outing of stock. Report status and number of contracts weekly. Support HOD check invoices.

Customer Service Executive tại Dinogo - Travel App

7/2019 → 12/2020 (1 năm 5 tháng)

Việt Nam

Give customers information about products and services, take orders and refund process,.. Response promptly to customer inquiries. Communicate with customers through various channels: call, chat, email, facebook. Coordinate with related departments to solve the problems. Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.

Customer Service Team Leader tại Abodos JSC

2/2021 → Hiện tại

Việt Nam

Assign work and tasks to junior staff. Observe, support and remind employees to resolve daily related incidents. Coordinate with other departments to provide/update necessary data. Update processes and documents when there are changes. Handle escalated customer calls as needed. Set up the price policy to match it with company's budget. Make estimate cost in monthly/yearly.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg