Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
N/A
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
University Of Finance - Marketing
Hotel Management - Đại học
2013 → 2017
Kĩ năng
Problem solving | |
Negotiation | |
Time Management | |
Teamwork |
Kinh nghiệm làm việc
Collaborator of Purchasing tại Vietravel - HCM Branch
3/2018 → 6/2019 (1 năm 3 tháng)
HCMC, Việt Nam
Manage and follow the contract Sent and receive contract, letters or emails. Contact the supplier to get information, price, policies. Seek new services according to tourist's demand. Update data and information's services on system. Follow up and propose the stationary when outing of stock. Report status and number of contracts weekly. Support HOD check invoices.
Customer Service Executive tại Dinogo - Travel App
7/2019 → 12/2020 (1 năm 5 tháng)
Việt Nam
Give customers information about products and services, take orders and refund process,.. Response promptly to customer inquiries. Communicate with customers through various channels: call, chat, email, facebook. Coordinate with related departments to solve the problems. Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.
Customer Service Team Leader tại Abodos JSC
2/2021 → Hiện tại
Việt Nam
Assign work and tasks to junior staff. Observe, support and remind employees to resolve daily related incidents. Coordinate with other departments to provide/update necessary data. Update processes and documents when there are changes. Handle escalated customer calls as needed. Set up the price policy to match it with company's budget. Make estimate cost in monthly/yearly.