Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
Đà Nẵng
Tiếng Anh (Giỏi)
1.000 - 4.999
Resort/ Khu Du lịch
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Ngoại Ngữ - Tin Học Thành phố Hồ Chí Minh
Quan hệ quốc tế - Đại học
2007 → 2011
Kĩ năng
Team leadership | |
Communication. | |
Customer Service | |
Problem solving |
Kinh nghiệm làm việc
Guest Relations Supervisor tại Vinpearl Luxury Da Nang
6/2022 → 8/2022 (2 tháng)
Ngu Hanh Son, Da Nang
Providing exceptional service to guests and implementing plans to improve customer satisfaction. Assisting with guests queries/disputes and resolving complaints effectively. Handling the arrival and departure of guests. Acting as a communication hub between guests and team members. Providing reports to senior manager on the activities.
Senior Representative of Rewards Club tại Hoiana
12/2018 → 3/2021 (2 năm 2 tháng)
Quang Nam, Viet Nam
Provide assistance and coverage for rewards club functions. Be responsible for all activities related to membership acquisition and to maintain a high level of data accuracy on membership database. Ensure all standard operation procedures and audit procedures to be followed by all functions and activities at Casino Membership Counter. Assist Shift Manager to ensure all equipment are in good working order, and liaise with IT support team in managing the system downtime and equipment maintenance. Interact with guests which may include solving customer disputes through some means of compensation within department guidelines. Promote a high level of excellent customer service to all customers to build and expand customer relationships and service delivery. Remain knowledgeable on company’s product and property knowledge, up to but not limited to events, promotion offers, room categories, food and beverage offerings and the entertainment calendar. Carry out promotion of special events, extend invitations and resolve any related disputes when required through telephone contact or personal communication.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
Nguyen Tan Chau - Duty Manager
Vinpearl Luxury Da Nang
V.Chaunt10@vinpearl.com - 0376107144
Kenn Luong - Shift Manager
Hoiana Casino
Kenn.Luong@hoianapremium.com - 0907878484
Mary Mendoza - Vice President of Sales and Marketing
The Grand Ho Tram Strip
Mary@theplatinumltd.com - +853 66 283 880