Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Tôn Nữ Khánh Hằng

Tôn Nữ Khánh Hằng

Hồ sơ 5 sao bạc 123 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 28/08/1989, 35 tuổi

Hoà Xuân, Cẩm Lệ, Đà Nẵng

Cập nhật: 13/10/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
1.000 - 4.999
Lĩnh vực
Resort/ Khu Du lịch

Giới thiệu bản thân

Seeking a position that can best utilize my knowledge and experience in hospitality industry, preferably in Front Office Department.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Ngoại Ngữ - Tin Học Thành phố Hồ Chí Minh

Quan hệ quốc tế - Đại học

2007 → 2011

Kĩ năng

Team leadership
Communication.
Customer Service
Problem solving

Kinh nghiệm làm việc

Guest Relations Supervisor tại Vinpearl Luxury Da Nang

6/2022 → 8/2022 (2 tháng)

Ngu Hanh Son, Da Nang

Providing exceptional service to guests and implementing plans to improve customer satisfaction. Assisting with guests queries/disputes and resolving complaints effectively. Handling the arrival and departure of guests. Acting as a communication hub between guests and team members. Providing reports to senior manager on the activities.

Senior Representative of Rewards Club tại Hoiana

12/2018 → 3/2021 (2 năm 2 tháng)

Quang Nam, Viet Nam

Provide assistance and coverage for rewards club functions. Be responsible for all activities related to membership acquisition and to maintain a high level of data accuracy on membership database. Ensure all standard operation procedures and audit procedures to be followed by all functions and activities at Casino Membership Counter. Assist Shift Manager to ensure all equipment are in good working order, and liaise with IT support team in managing the system downtime and equipment maintenance. Interact with guests which may include solving customer disputes through some means of compensation within department guidelines. Promote a high level of excellent customer service to all customers to build and expand customer relationships and service delivery. Remain knowledgeable on company’s product and property knowledge, up to but not limited to events, promotion offers, room categories, food and beverage offerings and the entertainment calendar. Carry out promotion of special events, extend invitations and resolve any related disputes when required through telephone contact or personal communication.

Mong muốn về công việc

Seeking a position that can best utilize my knowledge and experience in hospitality industry, preferably in Front Office Department.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Nguyen Tan Chau - Duty Manager

Vinpearl Luxury Da Nang

V.Chaunt10@vinpearl.com - 0376107144

Kenn Luong - Shift Manager

Hoiana Casino

Kenn.Luong@hoianapremium.com - 0907878484

Mary Mendoza - Vice President of Sales and Marketing

The Grand Ho Tram Strip

Mary@theplatinumltd.com - +853 66 283 880

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg