Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
30 - 40 triệu
30 - 40 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc
Toàn Quốc
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
5 sao
Giới thiệu bản thân
I am An Pham, the former front office manager of Hotel Des Art Saigon and Vinpearl Resort and Golf Phu Quoc.
Continuing the dream of becoming a top manager in a global standard hotel especially at world wide branded hotel company, after carefully considering I have no hesitate about job reallocation and title upgrade to start adapting the different environment with purpose of learn and developing my careers in Hospitality careers. However, I understand that you always have plenty of necessary guidance's and important support to enhance my management ability and to achieve our general setting goal. Therefore, I appreciated and highly respect your advices and sharing if available in the future.
Having strong experience in dealing with similar products in several years as head of the department, I have fully understands the roles and responsibilities within room division to ensure the great performance of the front office and guest experiences. I am in my fifths years experience of room division, twelve years in hospitality with knowledgeable of food and beverages, banquet, sale section and carrying the high passion in the hospitality industry with strong organization and always being outstanding by maximizing the ability and capacity of myself, I am so ready to take on the next challenges.
An Pham (Mr.)
Mobile :+84 (0)933 753 679
Trình độ học vấn chuyên môn
Hồng Bàng University
Quản trị khách sạn khu nghỉ dưỡng - Đại học
2007 → 2011
Kĩ năng
Quản lý | |
Quản lí thời gian | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Giải quyết phàn nàn | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development | |
Tổ chức công việc | |
kỹ năng lập kế hoạch, kiểm soát kế hoạch | |
- Có khả năng tổ chức, sắp xếp và quản lý điều hành. | |
Quản lý thời gian |
Kinh nghiệm làm việc
Front office manager tại Hotel Des art Saigon Mgallery Accor
12/2018 → 12/2020 (2 năm )
Hồ Chí Minh
Mong muốn về công việc
Room division manager