Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Tuấn Sơn

Nguyễn Tuấn Sơn

Hồ sơ 5 sao 417 Lượt xem hồ sơ

Nam, 23/03/1991, 33 tuổi

346 Bến Vân Đồn, phường 1, quận 4

Cập nhật: 14/07/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
20 - 30 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành

Giới thiệu bản thân

I am a task-focused, fast learner and very friendly person. Base on my management experience, I am confidently that I have the important skills required for manager position. I am able to catch up and be a part of team in very short time. Also for long term vision, I confidently am ready for higher position, higher level, more challenges and more responsibility and would love to develop myself along with business.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học Hùng Vương TpHCM

Tài chính ngân hàng - Đại học

2009 → 2013

Finance - Accounting - Banking - Business management.

Torrent University

Hospitality Management - Đại học

2013 → 2016

Team leader - Food and Beverage Studies - Food and Beverage Operation - Wine Studies - Customer Service - Front Office - Food Safety Supervisor.

Kĩ năng

Quản lý
Quản lí thời gian
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Training and Development
Tổ chức công việc
Làm việc nhóm
- Có khả năng làm việc dưới áp lực cao, chấp nhận thử thách, năng động, trung thực, độc lập, sáng tạo.

Kinh nghiệm làm việc

Operation Manager tại Orchard Home Resort Nam Cát Tiên

7/2022 → 6/2023 (11 tháng)

Xã Nam Cát Tiên, huyện Tân Phú, tỉnh Đồng Nai

- Supervising and managing resort staff including hiring, training scheduling and performance management. - Ensuring guest satisfaction, handling guest complaints, addressing any issues that arise and ensuring that the resort is meeting guest expectations. - Managing budget and financial performance including monitoring expenses, tracking revenue and making decision to improve profitability. - Collaborating with other departments: working closely with other departments such as housekeeping, f&b, maintenane to ensure that operations run smoothly and guest have positive experience.

Sale Manager tại Property X - Tập đoàn Hưng Thịnh

6/2020 → 8/2022 (2 năm 2 tháng)

Hồ Chí Minh

- Developing and implementing sale strategies and tactics to achieve company goals. - Building and maintaining strong relationships with key customers. - Managing budget for marketing. - Giving professional advices to customers, introducing and supporting everything related to all project and real estate produces of company.

Pub Supervisor tại Scruffy Murphy’s Hotel

9/2016 → 10/2018 (2 năm )

Sydney

- Setting up a coffee shop/promotions/advertisers. - Training staffs everyday to reach a standard. - Opening and closing bar - Keeping everything behind the bar, coffee shop as high quality of hygiene. - Controlling quality of products.

Assistant Store Manager tại Passion Flower Capitol Squre

3/2014 → 9/2016 (2 năm 6 tháng)

Sydney

- Managing all the issues and solving them out in responsible shift. - Stock taking and stock controlling. - Supervising all staffs while working - Opening and closing store. - Making staff's roster.

Operation Manager tại AHA Boutique Ben Thanh

8/2019 → 4/2020 (8 tháng)

Hồ Chí Minh

- Managing and supervising employees in various departments, such as front desk, housekeeping, food and beverage, maintenance, and security. - Developing and implementing policies and procedures to improve efficiency and productivity. - Analyzing data and financial information to make informed decisions about operations and resource allocation. - Ensuring that all departments are working together effectively and efficiently to achieve hotel goals. - Identifying and resolving problems that arise in the course of hotel operations. - Managing budgets and financial reporting for the hotel. - Developing and implementing strategies to improve guest satisfaction and retention. - Conducting regular performance evaluations of employees and providing feedback and coaching to improve performance.. - Ensuring compliance with regulatory requirements and industry standards. - Managing the hotel's marketing and promotional activities.

Duty Manager tại Alagon Hotel Group

10/2018 → 3/2020 (1 năm 4 tháng)

Hồ Chí Minh

- Supervising managing the front desk staff, maintenance staff, and other employees as needed - Ensuring that all guests are greeted and checked in quickly and efficiently, and that their needs are met throughout their stays - Managing room reservations and ensuring that rooms are clean, well-maintained, and ready to occupancy. - Handling guests complains and resolving any issues that arise during a guest’s stay. - Coordinating with other department such as F&B to ensure that all guest needs are met. - Ensure that all hotel’s policies and procedures are followed, and all employees are well-trained on hotel procedures and standards. - Managing special tasks as assigned by FOM, General Manager.

Mong muốn về công việc

Tôi mong muốn quay trở lại ngành khách sạn, ngành tôi đã đầu tư học hỏi rất nhiều và đã mang cả tinh thần hospitality trong suốt chặn đường vừa qua.

Giải thưởng

Super Star

1/2020

1 of 10 superstar staff of Alagon Hotel and Spa Group with has over 300 staffs.

Nhân viên tiêu biểu - top 3 sale hệ thống sàn

12/2020

- Top 2 sale in the fourth-quater of 2020. - Excellent sale of 2020

Thông tin tham khảo

Le Quoc Phong - General Manager

Alagon Hotel and Spa/ Orchard Home resort

pierrelqp@gmail.com - 0908900468

Nguyễn Thị Thanh Tâm - Nhân sự

Property X - Nam Sài Gòn

tam.nguyenthithanh1@propertyx.com.vn - 0919778815

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg