Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Đỗ Thị Miền

Đỗ Thị Miền

Hồ sơ 5 sao bạc 559 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 01/07/1990, 34 tuổi

Hà Đông, Hà Nội

Cập nhật: 12/01/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

After several years working as a Reservation Offficer, E-commerce Sales Executive, Customer service officer, I have accumulated experience for myself about selling hotel’s products & sercices, customer service skills, planning and reporting. I am hard-working, and flexible. I have weaknesses, but I can fix in the future with my ability to learn and efforts.

Trình độ học vấn chuyên môn

HANOI UNIVERSITY OF AGRICULTURE

Nature Resources and Evironmental - Đại học

2008 → 2012

Kĩ năng

Kinh nghiệm làm việc

Customer Service Executive tại LA SIESTA CLASSIC LO SU (A MEMBER OF EHG)

1/2012 → 1/2016 (4 năm )

Việt Nam

E-commerce Sales Executive tại LA SIESTA TRENDY (A MEMBER OF EHG HOTEL CHAIN)

6/2016 → 3/2020 (3 năm 8 tháng)

Việt Nam

Customer Service Specialist tại VINHOMES JOINT STOCK COMPANY

9/2020 → 1/2022 (1 năm 4 tháng)

Việt Nam

Reservation officer/supervisor tại Grand Mercure Hanoi

10/2022 → Hiện tại

Việt Nam

1st primary: Provide Guest experience that meets guest expectation • Ensuring daily tasks and checklists for all reservation colleagues are completed • Ensure all Reservation Agents are well trained and informed of all rates, promotions, and corporate programs • To reconfirm the next day correspondence regarding the correct information such as guests profile, flight details, room preference, date, room rates and any pre-arrange limousine airport pick-up, etc and send to Front desk and Concierge one if any change • Ensure the best selection for the guest and ensure revenue is maximized through upselling. • Fully knowledgeable about hotel guest rooms, rates, promotions, amenities, programs, hotel facilities and services. • 2nd primary: Supervisor the reservation team and training • To check the last night no-show and cancellation report • To train the Reservation Agent to handle the group bookings • Maintain a close and effective working relationship with all departments • Provide leadership, motivation, training, in Reservations Department • Book room reservation requests, enter rooming lists and update accurate information in the system. • Manage group reservations, constant communication with event planner and balancing inventory. • Supervise Reservation Services • Maintains a clean and organized work area. • All reservation modifications are updated on the property management system immediately and accurately in case of any changes. Other Responsibilities • To co-ordinate with Sales Department, Front Desk or others department. • Recommend property facilities and assist guest with information and special requested. • To operate the Reservations Department in case of the Reservations Manager on absent. • Other duties and responsibilities as assigned by reservation Manager

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg