Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 3 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Dưới 1 năm
Nhân viên
5 - 8 triệu
Bình Định
Tiếng Anh (Khá)
4 sao
Tiền sảnh
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
HCMC University of Foreign Language and Information Technology
Hotel Management - Đại học
2019 → 2022
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn |
Kinh nghiệm làm việc
F&B Internship (Hostess) tại Silverland Chaner Saigon Hotel
3/2021 → 6/2021 (3 tháng)
Việt Nam
Receptionist tại Seaside Boutique Resort Quy Nhon
11/2021 → / (3 năm )
Việt Nam
During this period, I need to make a great impression on the customers, I welcome great guests with a friendly smile, and also make and confirm reservations for guests. And also support the guest when they need, I mean that I will provide accurate information about the services, local attractions,..., answer their queries and request both in person and by-phone. Make the check in and check out procedure accordingly. Beside that, I need to coordinate with other departments like Housekeeping, Maintenance to get the job done. and complete and maintain any incident report, daily activities report requested by management. And one important thing is solving all guest's requests and guest's complaints and reporting to the Head of department. Moreover, I have to enforce the rules and policies of the hotel, maintain a neat and orderly front desk and reception area.