Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Hồ Thị Ý Nhi

Hồ Thị Ý Nhi

Hồ sơ 5 sao vàng 171 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 03/04/1999, 25 tuổi

Phường Trần Quang Diệu, thành phố Quy Nhơn, tỉnh Bình Định

Cập nhật: 05/09/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 3 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Dưới 1 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
5 - 8 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Bình Định
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

My full name is Ho Thi Y Nhi. I'm 20 years old. I graduated from HUFLIT University where I majored in HOtel management. I'm living in city of beach Quy Nhon. Now, I'd like to work in this wonder city. I'm a motivated person and a fast learner. I enjoy taking part in group activities and can manage my schedule well.

Trình độ học vấn chuyên môn

HCMC University of Foreign Language and Information Technology

Hotel Management - Đại học

2019 → 2022

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn

Kinh nghiệm làm việc

F&B Internship (Hostess) tại Silverland Chaner Saigon Hotel

3/2021 → 6/2021 (3 tháng)

Việt Nam

Receptionist tại Seaside Boutique Resort Quy Nhon

11/2021 → / (3 năm )

Việt Nam

During this period, I need to make a great impression on the customers, I welcome great guests with a friendly smile, and also make and confirm reservations for guests. And also support the guest when they need, I mean that I will provide accurate information about the services, local attractions,..., answer their queries and request both in person and by-phone. Make the check in and check out procedure accordingly. Beside that, I need to coordinate with other departments like Housekeeping, Maintenance to get the job done. and complete and maintain any incident report, daily activities report requested by management. And one important thing is solving all guest's requests and guest's complaints and reporting to the Head of department. Moreover, I have to enforce the rules and policies of the hotel, maintain a neat and orderly front desk and reception area.

Mong muốn về công việc

I'd like to work in a dynamic and professional environment with many oppotunities for career development.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg