Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Lưu Chấn Hưng

Lưu Chấn Hưng

Hồ sơ 5 sao bạc 457 Lượt xem hồ sơ

Nam, 03/03/1999, 25 tuổi

Số 15, đường A1 Phương Lưu 6, Hải An, Hải Phòng

Cập nhật: 26/09/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội, HCMC, Hải Phòng, Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
500 - 999
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành, Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

As a Hospitality Professional, I focus on producing quality work and making a significant impact everywhere I go. I am developing my skills every day through work and social life to enhance my career and boost my prospects! I am happy to apply the experience and skills I have obtained in my career in order to manage projects through customer service, creative problem solving, and innovative thinking. I possess a strong eye for detail and can thrive independently as well as in a team environment.

Trình độ học vấn chuyên môn

University of Nevada, Las Vegas

Hospitality Management - Đại học

2018 → 2021

During the time at the University of Nevada, Las Vegas (UNLV), I participated in many researches and group projects in Hotel and Restaurant development. I am the founder and former president of the Vietnamese Student Association at the University of Nevada, Las Vegas - the very first Vietnamese community at UNLV.

Kĩ năng

Chăm Sóc khách hàng
PMS Opera
Lắng nghe và xử lý tình huống
Teamwork
Quản lý
Quản lí thời gian
Giải quyết phàn nàn
Training and Development

Kinh nghiệm làm việc

Executive Assistant to Chairman tại Holding Thanh Duc Joint Stock Company

5/2023 → Hiện tại

Hải Phòng

• Assist Chairman specifically in company’s Hospitality field. • Check current hotel’s monthly reports, ensuring all numbers are corrected and reported to BOD. Suggest possible changes to maximize the profit. • Assist in opening, transforming process of company’s new hotels projects. • Act as Personal Assistant to General Manager of company’s pre-opening hotel.

Front Office Supervisor tại Novotel Hanoi Thai Ha

5/2023 → 5/2024 (1 năm )

Hà Nội

• Supervised, trained, and motivated front desk staff, promoting a positive and efficient work environment. • Lead the team to achieve guest enrollments and customer satisfaction’s goal of the year. • Resolved guests’ issues, complaints, and problems in a quick, efficient manner to maintain a high level of guest satisfaction and quality service. • Run daily reports and night audit, ensuring all daily transactions are accurate.

Guest Service Agent tại Sheraton Haiphong Hotel

9/2022 → 3/2023 (5 tháng)

Hải Phòng

• Participated in transforming the hotel from Vinpearl Haiphong to Sheraton Haiphong. Supported colleagues in Opera PMS and Marriott SOP training. • Organized, confirmed, and processed guest check-ins/ check-outs and adapt for any changes. • Provided guests with room and hotel information, directions, amenities, and local interests. • Run daily reports, reviewing to see what needs to be communicated to the next shift’s staff.

Front Office Room Coordinator and Guest Service Agent tại Renaissance Las Vegas Hotel

9/2021 → 6/2022 (9 tháng)

Las Vegas, Nevada, United States

Assisted MOD with responding to guests texting systems, guest services requests, and guests’ emails. Communicated with Housekeeping and Restaurant to coordinate amenities for inquiring guests, sales, and VIPs. Managed same-day and future reservations, ensuring all reservations are blocked to the correct guarantee room types Set up proper billing accounts and process advance deposits.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg