Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
3 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
SAIGONTOURIST HOSPITALITY COLLEGE
Hotelmanagement - Trung cấp
2015 → 2017
Kĩ năng
Tiếng Trung giao tiếp |
Kinh nghiệm làm việc
Receptionists tại BLUE DIAMOND NEW HOTEL - BLUE DIAMOND LUXURY HOTEL
9/2018 → 4/2021 (2 năm 7 tháng)
6B - 6B1 Thi Sach Street, Ben Nghe Ward, Quận 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam
-Check-in, check-out procedures for customers. -Receiving requests for reservations from guests. -Consulting room type, room class for guests in case guests need help or the receptionist wants to sell outstanding rooms. -Negotiate and convince guests to book a room that both satisfies the needs of guest and is most beneficial for the hotel. -Make information on temporary residency and temporary absence.- Introduce for guests to use the hotel services. -Provide for customers with the necessary information. -Combination with relevant departments to deal with customer requests and complaints. -Classify booking, prepare registration card and make room keys. -Track and record services arising during the guest stay. -Is responsible for the management and retention of related records.
Operator (Hotel, payment, X-perience specialist) tại TRANSCOSMOS - TRAVELOKA PROJECT
4/2021 → 4/2022 (1 năm )
19A Cong Hoa Street, Ward 12, Tan Binh District
-Handle all of customer and property enquiries via various channels like message, social and phone call. With the basic that all customers will feel satisfied with our service, leaving a good impression. -Taking calls from property and affiliates and making sure that all their requests are resolved with the best outcome for all parties involved. -Taking care of all social network channels like: Facebook, App message, and email,... -Reports to the direct manager about my workflow and make sure product and KPIs are met each day.