Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Trần Thị Bảo Nghi

Trần Thị Bảo Nghi

Hồ sơ 5 sao vàng 344 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 12/11/1997, 27 tuổi

434/8/22 Phạm Văn Chiêu, phường 9, quận Gò Vấp, thành phố Hồ Chí Minh

Cập nhật: 26/08/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
3 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

I will work hard, try to learn a lot from the new environment and become a good customer service staff. and bring more value to customers, and then I can contribute to the development of the company.

Trình độ học vấn chuyên môn

SAIGONTOURIST HOSPITALITY COLLEGE

Hotelmanagement - Trung cấp

2015 → 2017

Kĩ năng

Tiếng Trung giao tiếp

Kinh nghiệm làm việc

Receptionists tại BLUE DIAMOND NEW HOTEL - BLUE DIAMOND LUXURY HOTEL

9/2018 → 4/2021 (2 năm 7 tháng)

6B - 6B1 Thi Sach Street, Ben Nghe Ward, Quận 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam

-Check-in, check-out procedures for customers. -Receiving requests for reservations from guests. -Consulting room type, room class for guests in case guests need help or the receptionist wants to sell outstanding rooms. -Negotiate and convince guests to book a room that both satisfies the needs of guest and is most beneficial for the hotel. -Make information on temporary residency and temporary absence.- Introduce for guests to use the hotel services. -Provide for customers with the necessary information. -Combination with relevant departments to deal with customer requests and complaints. -Classify booking, prepare registration card and make room keys. -Track and record services arising during the guest stay. -Is responsible for the management and retention of related records.

Operator (Hotel, payment, X-perience specialist) tại TRANSCOSMOS - TRAVELOKA PROJECT

4/2021 → 4/2022 (1 năm )

19A Cong Hoa Street, Ward 12, Tan Binh District

-Handle all of customer and property enquiries via various channels like message, social and phone call. With the basic that all customers will feel satisfied with our service, leaving a good impression. -Taking calls from property and affiliates and making sure that all their requests are resolved with the best outcome for all parties involved. -Taking care of all social network channels like: Facebook, App message, and email,... -Reports to the direct manager about my workflow and make sure product and KPIs are met each day.

Mong muốn về công việc

Working time and stable, long-term work. Professional working environment.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg