Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Văn Đình Tuân

Nguyễn Văn Đình Tuân

Hồ sơ 5 sao vàng 204 Lượt xem hồ sơ

Nam, 28/11/1993, 30 tuổi

144 Nguyễn Khoái Phường 2 Quận 4

Cập nhật: 15/07/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

- Opera System Mastery - Speaking & Writing English on Well , Be recall Korean Language. - Manage & Arrange Time Working Schedule - Smart, Perceptive, Delicate - Good Looking - Elegant Style Working

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học Văn hiến

Kế Toán - Đại học

2011 → 2021

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Tiếp thu Nhanh

Kinh nghiệm làm việc

GUEST SERVICE AGENT tại Mercure Danang French Village Bana Hills

6/2018 → 8/2019 (1 năm 2 tháng)

Đà Nẵng

1. Greet all guests at all times in a friendly and helpful manner. 2. Register and room in advance and upon guest arrivals. 3. Performs check - in, check - out and room change. 4. Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received. 5. Cashes hotel guest's personal and travellers checks and assists with currency exchange 6. Be responsible and attend to guest's requests regarding hotel facilities and supplies. 7. Performs the audit balances and prepares all works for audit in an orderly manner 8. When on night shifts, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival.

Butler tại Amanoi Resort

8/2019 → 1/2021 (1 năm 5 tháng)

Phan Rang - Vĩnh Hy

1. Report upon the coming in the outlet to the butler supervisor 2. Anticipate the guests’ needs by observing, asking or reading the profiles 3. Continuously notice of any information coming to the concerned outlet (e.g. memo) 4. Maintain the personal service to the guests by giving the details attention to the guests 5. Fulfill the guests’ requests and liaise closely with butler supervisor or dept. heads 6. Assist the head butler or dept heads in filling related documents upon departmental issues or reports 7. Continuously maintain the cleanliness and maintenance in the assigned villa 8. Provide all preparation and mise un –place in the assigned villa before service time 9. Provide the correct and complete tools and equipment in the assigned villa in order to provide the outstanding level of service 10. Carefully do the job in order to minimize breakages and wastages. 11. Perform an up-selling procedures to maximize revenue 12. Assist the butler supervisor in doing monthly inventory in all the villas 13. Attend the briefing conducted by the butler supervisor or dept. heads 14. Attend the training or refreshment conducted by the butler supervisor or dept. heads 15. Maintain the communication with butler supervisor or dept. heads 16. Inform on any problems in their assigned villa to butler supervisor or dept. heads 17. Assist and perform any other duties directed by Butler supervisor or dept. heads

Executive Receptionist tại KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON

5/2022 → 7/2022 (2 tháng)

Hồ Chí Minh

Deliver the highest quality and brand service standards to consistently meet and exceed executive Guest and VIP expectations at Executive Lounge in the hotel Ensure that all check in and check out process are made in line with the standards established and be available to help the guest in any of their request Informs guests about the formalities, any particular conditions relating to their stay and the services available Promotes the brand and/or Group loyalty programmed, adapting the sales pitch to suit the guest’s needs Handle any guest complaints and/or remarks; provides a response as soon as possible

Mong muốn về công việc

- Professional environment - Distinct - Clear - Open training - full filling - Attractive salary - Job on progress

Giải thưởng

Guest Compliments on tripadvisior

5/2022

- Bring Tripadvisors to my team _ sell 2 Membership within 1 month

Thông tin tham khảo

Chị Trân - Manager HR

Mercure Danang French Village Bana Hills

chitran@gmail.com - 0905575369

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg