Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Trần Kha Kha

Trần Kha Kha

Hồ sơ 5 sao bạc 426 Lượt xem hồ sơ

Nam, 07/02/1991, 33 tuổi

22 đường số 1C phường An Lạc A , quận Bình Tân , TP.HCM

Cập nhật: 29/06/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC, Bà Rịa - Vũng Tàu
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

I want take advantages of customer service skills & experience to become a professional staff and bring a lot value to customers. It will be an honor for me to work and contribute to development of Company.

Trình độ học vấn chuyên môn

International Human Resources School

HR Management - Khác

2020 → 2020

The Student's Cultural House of HCMC

Basic Photoshop course - Khác

2015 → 2015

Hutech University

business administration - Cao đẳng

2009 → 2013

* 2010-2012: TIEP SUC MUA THI progam : volunteer of Traffic Coordination Unit Directly support and help candidates from provinces to HCMC to take university exam * 2017-2020 : Volunteer of charity meal program at Vien Giac pagoda

Kĩ năng

Listen and understand customer psychology
Work independently and group-working
Training and Development
Quản lý
Office
PHOTOSHOP
English

Kinh nghiệm làm việc

Waiter tại Shri Restaurant & Lounge

8/2016 → 10/2018 (2 năm 1 tháng)

TP.HCM

- Implement customer service process - Maintain working tools - Coordinate with other departments - Taking orders from customers - Introduce customers to food and drinks - Reporting and handing over work

Guest Relation Officer tại Shri Restaurant & Lounge

11/2018 → 12/2021 (3 năm )

TP.HCM

- Take control of daily reservation , answer customer inquiries via phone and social media - Take customer feedback about the restaurant's service during and after the meal, collect customer information , Check the restaurant information on review sites or facebook groups. - Send out invitations about events or restaurant promotions for customers - Assign subordinate staff to do the work of preparing tools, supplies, equipment, table set up, cleaning at the area in charge - Coordinate with other departments to carry out the preparatory work

Mong muốn về công việc

I want to work in a active and professional environment to improve my skills in the hospitality industry

Giải thưởng

Best Performance Shri YEP 2017

2/2018

Best Performance about lunar new year

Staff of the month

4/2017

excellent work performance

Thông tin tham khảo

Ms. Hằng Lê - Duty Manager

Shri Restaurant & Lounge

hang@shri.vn - (+84)368457438

Mr Thomas Gillgren - General Manager

Shri Restaurant & Lounge

thomas@shri.vn

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg