Trần Quốc Tấn

Trần Quốc Tấn

Hồ sơ 5 sao 244 Lượt xem

Giới thiệu bản thân

Thông tin cá nhân

Họ và tên
Trần Quốc Tấn
Giới tính
Nam
Ngày sinh
14/02/1994, 30 tuổi
Địa chỉ
50 Quốc lộ 13, P26, Bình Thạnh, HCM
Cập nhật
29/10/2024

Thông tin cơ bản

Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)

Kỹ năng

Housekeeping

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Công Nghệ Tp. HCM

Quản trị Khách sạn - Nhà hàng - Đại học

Kinh nghiệm làm việc

Assistant Hosekeeping Manager tại Sotetsu International Vietnam

Hồ Chí Minh

Pre-opening Establish standards and guidelines to ensure total guest satisfaction and team productivity in compliance with SOPs Develop employee morale and ensure training of Housekeeping personnel Search, work with partners to choose suppliers Prepare all necessary documents for the day to operate the day and assign tasks to subordinates Create and maintain good working relationships within and with other departments Participating in meetings and briefings with department heads and GD Overseeing staff performance on a daily basis. Assist in maintaining and controlling all housekeeping equipment Control all purchases for the department and be consistently aware of quality and cost

Floor Supervisor tại Saigon Sherwood Suite

Hồ Chí Minh

Floor Supervisior Training housekeepers on cleaning and maintenance tasks. Overseeing staff performance on a daily basis. Checking rooms and common areas, including stairways and lounge areas, for cleanliness. Maintain clear and efficient communication and coordination with the front desk and other departments of the hotel. Proposing solutions to improve the department's operation more effectively. Make work reports according to the department's regulations. Managing the import and export of equipment, tools, and assets necessary for the department's.

Supervisor tại RESORT PHƯƠNG NAM

Bình Dương

Training housekeepers on cleaning and maintenance tasks. Overseeing staff performance on a daily basis. Checking rooms and common areas, including stairways and lounge areas, for cleanliness.

Room Attendant tại Liberty Hotel

Hồ Chí Minh

Ensuring all rooms are cared for and inspected according to standards. Protecting equipment and making sure there are no inadequacies. Performing a variety of cleaning activities such as sweeping, mopping, dusting and polishing.

Thông tin tham khảo

Hình ảnh