Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 10 đến 20 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
30 - 40 triệu
Toàn Quốc
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Ho Chi Minh City Open University
Business Administration - Tourism - Đại học
2009 → 2013
Kĩ năng
Quản lý | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Tổ chức công việc | |
Training and Development | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng |
Kinh nghiệm làm việc
Front Office Manager tại Rey Hotel Hanoi managed by IN Hospitalily
7/2023 → Hiện tại
Hà Nội
Rey Hotel Hanoi is the very first flag hotel in the North of In Holdings Group- the wellknown about luxury F&B and event, developement. My main responsibility are leading Front team with pre opening task, system setting up, high standard customer service setting up...
Front Office Manager tại The Secret Con Dao
10/2022 → 6/2023 (8 tháng)
Con Dao
Promote this hotel to become No. 1 in Con Dao island. Increase OTA score and Google Map Ranking
Asst. Front Office Manager tại New World Phú Quốc Resort
6/2022 → 10/2022 (3 tháng)
Phú Quốc
Property with 375 luxury villa - 1144 keys No. 1 Trip Advisor in Phu Quoc Island
Cooperate Research & Development tại T&T Hospitality
10/2021 → 4/2022 (6 tháng)
Hà Nội
FRONT OFFICE MANAGER tại Sol By Melia Phu Quoc
11/2017 → 1/2021 (3 năm 2 tháng)
Phu Quoc
- Responsible for the style and performance of the team with 25- 30 members. - Implementing the SOP follows the brand standard to achieve maximum efficiency. - Create and execute innovative front office strategies that will drive the hotel to exceed guest satisfaction and revenues - Taking care of health and safety, quality assurance. - Manage in compliance with local and country laws and regulations - Maintain procedures for hotel accounting, credit control and handling of financial transactions. - Achievement: In 2019: GSS gets 85% on Review Pro, upselling revenue gets ~ USD 250,000 and ADR contribution gets ~ 0,7USD, staff satisfaction improved and no turn over for the whole year.
FRONT OFFICE MANAGER tại Nam Nghi Phu Quoc Resort
1/2021 → 5/2021 (3 tháng)
Phu Quoc
- Manage the front office team includes: front desk, operator, guest relation, villa butler, concierge, driver and recreation team includes: boat mechanic, boat driver, activities staff. - Making new SOP in order to adapt with COVID19 protocol. - Follow up the signature point of resort and improved villa butler service, also push more positive comment on social media. - Phone number: 0916910512