Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

La Lâm Khải

La Lâm Khải

Hồ sơ 5 sao vàng 115 Lượt xem hồ sơ

Nam, 28/01/1998, 26 tuổi

875/15A Trần Hưng Đạo, P.1, Q.5, TP.HCM

Cập nhật: 20/05/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá), Tiếng Hàn (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

I am a calm and individualistic person with more than two years of working experience in the hospitality industry. Currently I am a Hoa Sen University recent graduate, majoring in Hotel Management. I am a good listener and a quick learner I am a good listener and a quick learner who pays attention to detail. Looking forward to facing a whole new level of experience at your company.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Hoa Sen

Quản trị khách sạn - Đại học

2016 → 2021

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Học hỏi
Giao tiếp
Kỹ năng thuyết phục khách hàng
Upselling

Kinh nghiệm làm việc

Front Office Trainee tại Sheraton Saigon Hotel & Towers

10/2019 → 2/2020 (4 tháng)

Hồ Chí Minh

I carried out trainee tasks such as preparing reports, serving welcome drinks, answering phone calls from guests and other departments, taking responsibility for enrollment (Marriott Bonvoy) and providing assistance for guests and senior staff on a daily basis. I completed the training program of Sheraton Saigon, including basic check- ins, check-outs, functions of the Opera system, cross training with other departments,...

Bakery Seller - Barista - Server tại Annam Gourmet

2/2020 → 2/2021 (1 năm )

Hồ Chí Minh

Welcome guests, arrange seats, present menu to guests, carefully receive orders from customers and transfer them to the kitchen staff. Welcome guests, introduce the baked goods that the bakery is having, answer customers’ questions about them and receive delivery orders through phone calls, messages or deliver services. Make drinks following guests' orders.

Guest Service Agent tại Vinpearl Resort & Spa Phu Quoc

2/2021 → 12/2021 (9 tháng)

Phu Quoc

Perform check- in, check-out, room change for guests. Handle guests’ complaints and reporting to Supervisor and Duty Manager. Maintain intimate knowledge of hotel’s products and SOP. Processing booking requests via various channels such as phones, emails, Vinpearl website, online travel agency, travel agency, CRS.

Server tại ROS Yacht Club

3/2022 → Hiện tại

Hồ Chí Minh

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg