Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
Thỏa thuận
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
CHM International School
Hospitality Management - Cao đẳng
2018 → 2019
Certificate, Hospitality Administration/Management (2018 - 2019) CTH Level 2 Certificate in Hospitality Practice
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
Sales Coordinator cum Customer Service tại PINBROW Vietnam
6/2020 → / (4 năm 5 tháng)
Ba Đình, Hà Nội
Sell the Chalo Glass products and services using selling techniques. Promote products such as wine glass, high quality glass products and services through ecommerce channels. Record and process orders made by phone/email/online platform. Maintain knowledge of special offers/promotions. Monitor orders and inform Managers of current and future sales rating, products. Provide answer for any inquiry by customers through direct channels such as telephone and email or ecommerce channels. Provide solutions for any difficulty that customers may have during experiences of trading with company. Create survey to evaluate customer's sastisfaction for every services in Chalo.
Receptionist tại OHG - Oriental Hospitality Group
2/2019 → / (5 năm 9 tháng)
Hoàn Kiếm, Hà Nội
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
Mr. Do Van Dong - Operation Manager
OHG Group
- 094 2217271