Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nhu Chaun

Nhu Chaun

Hồ sơ 5 sao vàng 272 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 01/08/1993, 31 tuổi

M city condominium jalan ampang kl 55000

Cập nhật: 24/01/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị, Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Senior customer service representative with 4+ years of experience working on and leading a call center team. Personally handled 50+ sale, tech support and customer care calls daily (AHT 7 minutes per call) accumulating a 95% customer satisfaction rating to date. 80 WPM typist with a Saleforce CRM certification.

Trình độ học vấn chuyên môn

Van Lang university

English business management - Đại học

2011 → 2015

Kĩ năng

Opera / Saleforce 1point / GWD / telesmart
Experienced in writing and verbal communication skill Confidence, articulate and professional speaking abilities ( experienced in/outbound calls (

Kinh nghiệm làm việc

Assistant customer service specialist tại TDCX Malaysia - Singapore airline project

7/2021 → 5/2022 (10 tháng)

Malaysia

- Handle inquiries from customers and provide first contact resolution via various contact channels (emails/voice) in a timely and accurate manner - Provide accurate and efficient processing of reservations or support work relating to mileage redemption, ticketing related matters and effecting changes to schedules - Liaise with backend support or relevant departments for effective solutions to problem resolutions - Identifies and communicates trending or emergent issues through the appropriate channels - Execute service recovery actions resulting from service shortfalls at any contact channels - Maintain member accounts whenever there are changes in their profiles

Guest service agent tại Pullman resort beach Phu quoc

8/2021 → 4/2022 (8 tháng)

Kien Giang, Phu Quoc

Guest service agent tại Lotte legend Saigon hotel

3/2016 → 8/2018 (2 năm 5 tháng)

Ho chi minh, Vietnam

Mong muốn về công việc

One expectation my previous employer had for me as a senior CRm representative was that I would display my leadership abilities through special projects and tasks. I met this expectation. For example, my employer chose me to be an onboarding coach for newly on job training representatives. In this role, I provided new CRm representatives with feedback and coaching while also continuing to meet the expectations for my role.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg