Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
Toàn Quốc
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Van Lang university
English business management - Đại học
2011 → 2015
Kĩ năng
Opera / Saleforce 1point / GWD / telesmart | |
Experienced in writing and verbal communication skill Confidence, articulate and professional speaking abilities ( experienced in/outbound calls ( |
Kinh nghiệm làm việc
Assistant customer service specialist tại TDCX Malaysia - Singapore airline project
7/2021 → 5/2022 (10 tháng)
Malaysia
- Handle inquiries from customers and provide first contact resolution via various contact channels (emails/voice) in a timely and accurate manner - Provide accurate and efficient processing of reservations or support work relating to mileage redemption, ticketing related matters and effecting changes to schedules - Liaise with backend support or relevant departments for effective solutions to problem resolutions - Identifies and communicates trending or emergent issues through the appropriate channels - Execute service recovery actions resulting from service shortfalls at any contact channels - Maintain member accounts whenever there are changes in their profiles
Guest service agent tại Pullman resort beach Phu quoc
8/2021 → 4/2022 (8 tháng)
Kien Giang, Phu Quoc
Guest service agent tại Lotte legend Saigon hotel
3/2016 → 8/2018 (2 năm 5 tháng)
Ho chi minh, Vietnam