Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Nhân viên
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Khoa học và Kỉ Thuật Minh Tân
Tài chính - Ngân hàng - Đại học
2010 → 2015
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
Customer care Supervisor + Receptionist + The Operator Staff tại Premier Village Da Nang Resort
5/2016 → 4/2022 (5 năm 11 tháng)
Đà Nẵng
- Resolve customer issues, complaints, problem in a quick, efficient manner to maintain a high level of Customer Satisfaction and quality service. - Respond to telephone, write email and in person iquiries regarding guest concern, reservation and hotel information. - Using selling techniques to sell room night, increase occupancy and revenue. - Making check in and check out procedure. - Daily take care VVIP. - Build relationship with all other departments. - Train, direct of work, resolve issues, problem among team member. - Trainning new employees. - To assign task, making roster. - Making report.