Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Tiền sảnh
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
SAIGON TOURISM VACATIONAL COLLEGE
Hospitality Management - Cao đẳng
2011 → 2014
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
FRONT OFFICE SUPERVISOR tại THUY SAKURA HOTEL & APARTMENT
5/2019 → 3/2020 (9 tháng)
HCMC
Work under FOM's Direction Organize the working shifts Oversee Receptionist's Operation and staff performance Manage the cash fund Handle guest complaint that are beyond competence of staff and deal with it Take care of guest during their stay as well as during check in-check out procedures Organize tranning program for staff Work as Receptionist when needed Support Head of Deparment in monitoring and ecouraging staff.
Assistant Manager tại GLASS CURTAIN SEA
6/2020 → 12/2020 (5 tháng)
HCMC
Assist for Belgium Manager to translate and communicate with technician labor Going for bussiness trip Negotiate with customer through appointment