Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 1 | 19:10 26/03/2022 |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Học Viện Hàng Không
Quản trị kinh doanh - Đại học
2012 → 2016
Kĩ năng
Giải quyết phàn nàn | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Quản lý | |
Tổ chức công việc |
Kinh nghiệm làm việc
Guest Service Agent tại La Vela Saigon
2/2022 → / (2 năm 9 tháng)
Ho Chi Minh
- Supervise the service of the hotel (Front Office, F&B, back of the house departments) - Interacts with guests to obtain feedback on product quality and service levels. - Enhance hotel score on tripadvisor, Online Travel Agent,... - Supervises staffing levels to ensure that guest service, operational needs are met. - Handles guest problems and complaints Recognition and Gains: - Gain supervisory perspective. - Improve Customer Service skill.
The Reverie Lounge Attendant tại Times Square Việt Nam
7/2017 → 12/2021 (4 năm 5 tháng)
Ho Chi Minh
- Check in/ check out VIPs as Guest Service Agent and Cashier. - Provide exceptional service: Food & Beverage (Breakfast, Afternoon Tea, Evening Coctail), Front Office as Butler to internal & external guests. - Solve problems, handle guest inquiries and follow-up actions. - Assist owner for meeting. - Control Food & Beverage stock. Recognition and Gains: - The Reverie Star 1st quater 2021. - Leadership as Senior The Reverie Lounge Attendant. - Improve English skill and be adaptable to different cultures in over the world.
Guest Service Agent tại Times Square Việt Nam
6/2016 → 7/2017 (1 năm )
Ho Chi Minh
- Welcome guests for conference meeting. - Assist guests to print out document. - Assist guests using business center facility. Achievements and skills gained: - Customer service skill and office skill.